EN STOR DAG!

Ikke nok med at Leo er hele 6 måneder i dag, men i dag er også dagen hvor Fredrik og jeg har vært sammen i nøyaktig to år! Dere husker kanskje at jeg skrev om dette tidligere denne måneden? Jeg skrev nemlig et innlegg om at september var måneden vi hadde vært sammen så lenge, og innlegget kan dere lese HER!

Dagen vår startet klokken halv åtte i dag tidlig! Jeg blir nok aldri en morgenperson, men Leo gjør alltid morgenene så mye bedre for meg. Vi lekte litt før moren min kom etter noen timer! Tiden fløy, og etter masse Leo-bestemor-mamma-tid, så måtte moren min dra hjemover til Gjøvik igjen!

Når vi var ute en tur møtte vi dessuten på en skjønn liten jente som var akkurat dobbelt så gammel som Leo! Han la tydelig merke til henne, og smilte som aldri før! Jeg må treffe flere små med ham, han elsker jo andre barn og storkoser seg når han er i nærheten av noen.

Så nå i kveld tilbød jeg Fredrik å lage noe ordentlig god mat, og han ville ha.. Frossenpizza. Ikke akkurat overraskende. Haha! Jeg ser likevel frem til en koselig kveld videre her, og håper dere har det like fint som meg ♥ Og så blir det selvfølgelig ekstra kos når Leo kommer tilbake senere i kveld!

– Følg meg forresten på Facebook ved å klikke HER!

21 kommentarer
    1. Må bare spørre, var det etter gradiviteten du ble så rund i ansiktet eller har du alltid vert sånn?

    2. Tror ikke personen mente det negativt. Alle har ulik ansiktsform, noen runde (ovale), noen lange, noen korte. Jeg vet ikke hvordan du ser ut, utenom på bilder – men jeg selv har gått fra en veldig slank og oval ansiktsform, og over til en mer rund, UTEN å gå betraktelig opp eller ned i vekt. 🙂
      Ha en fin kveld 🙂
      Husk: alt er ikke personlig angrep <3

    3. Fine bilder av dere. Du er så virkelig pen når du smiler, hele ansiktet ditt lyser opp.
      Ikke bry deg om nettrollet litt lengre opp her, sånne har nemlig et så tragisk liv at de gjør alt for at andre skal føle seg like bedriten.
      Kos dere i kveld.

    4. Synes det var et kjempefint bilde av deg forresten! Og jeg tror jeg også har litt rund(?) ansiktsform aner ikke haha, men uansett så ser jeg ikke noe galt i det, samme hva slags ansiktsform man har, hvis h*n over mente noe negativt er sikkert bare misunnelig

    5. Silje: Nei, det er jo ikke sikkert! Men jeg følte ikke jeg svarte noe frekt tilbake heller da. Var mer det st vedkommende har skrevet en del Ja, mindre hyggelige ting her inne tidligere, men jeg prøvde likevel å være hyggelig 🙂

      Og du har helt rett, alle har ulik ansiktsform og ingenting er galt i det. Kanskje ser min mer rund ut på bilder? Har aldri tenkt over at min er noe rund 🙂

      Ha en fin kveld du også! Stor klem <3

    6. Jeg syns du ser så utrolig fin ut når du smiler ordentlig, det kler deg! Du ser så voksen ut på bildene, litt sånn classy stil, det var kjempefint! 🙂

    7. Oi! Du har et fantastisk fint smil! Du burde smile mye mere med tennene, jeg ble oppriktig glad av å se deg smile! 😀

    8. ååå, fysøren så vakker du er når du smiler med tennene! det må du virkelig gjøre oftere, selv om du har sakt at du ikke liker det så godt, hihih

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg