LEO SITT ANTREKK #3

 

God søndag alle sammen ♥

Jeg synes det er så koselig å vise dere hva Leo har på seg om dagen, så derfor måtte jeg bare gjøre det i dag også! Han er selvsagt like blid som alltid i dag. Det er så fantastisk hvordan han lyser opp alle dagene for oss! Livet er så kjedelig uten barn.

Det har aldri skjedd at jeg har gått i byen eller ute på gaten uten at fremmede har påpekt hvor blid han er, og at de stopper for å hilse på han! Jeg synes det er så koselig å vise ham frem, så det er midt i blinken for meg også. Det er skikkelig rart hvordan det har blitt så enkelt å komme i kontakt med andre mennesker, spesielt med barn selv, etter at Leo kom. Leo smiler sånn til alle han møter, så jeg skjønner jo at det blir vanskelig å gå rett forbi uten å si noe når han er så utrolig skjønn.

Så, helgen har som vanlig gått umåtelig fort – og i morgen er det mandag igjen. Og den blir ikke kjip, for etter at jeg gikk ut i mammapermisjon er aldri mandager kjipe lenger. Gleder meg til ny uke ♥

Nyt kvelden! Vi snakkes senere i dag 🙂

6 kommentarer
    1. Hei! leser bloggen din ofte, og synes at du skriver mye bra og ofte veldig reflektert. Men ble litt irritert når du skrev “livet er så kjedelig uten barn”.
      Synes dette er en ganske drøy antagelse, og mener du da at alle som ikke har barn lever et kjedelig liv? Hva med mennesker som ikke kan få barn?

    2. Ida: Antagelse? Dette er jo bare hva jeg tenker og mener. For meg hadde livet vært kjedelig uten barn, jeg snakker kun på mine vegne, og beklager selvfølgelig om det ikke kom godt nok frem 🙂

      jeg kan ikke gjemme min lykke grunnet de som ikke er like heldig som meg, dette skrev jeg for øvrig et innlegg om for noen dager siden.

      Tusen takk for fine ord! Var ikke meningen å provosere noen med hva jeg sa. Som jeg allerede har skrevet så er dette bare hva jeg føler stemmer overens med mitt liv.

      Klem!

    3. Jeg er faktisk enig med deg at livet er så kjedelig uten barn for det var faktisk mitt.Å den kommentaren Ida skrev finnes det svar til ,kan man ikke få barn å kan man alltids adoptere.Finnes mange valg der ute. 😛
      Men ja kjempe søtt antrekk på Leo 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg