TO NYDELIGE BABYER

Herregud, er klokken over halv fem allerede? Jeg følte jeg hadde fått gjort masse i dag, helt til mamma spurte meg om nøyaktig hva jeg hadde gjort. Men tiden har gått fort da!

Herlighet som Leo har kost seg med kattungene i dag! De er bare så nydelige, Leo og jeg har funnet vår favoritt allerede! Han heter Cappuccino, og er herved min andre baby som jeg skal lure meg med hjem i kofferten!

Lille babypus og baby Leo ♥

Jeg måtte selvfølgelig også vise dere hva Leo har på seg i dag! Kjempefin singlet-body og bukse, sokkene ble glemt på bildene, og matchende lue og bomullsteppe som han har i vognen sin. Det meste er fra Newbie, men fremover har jeg lyst til å fokusere på å finne klær til Leo som ikke “alle andre” barn også har! Skal bestille en hel haug på nett snart, gleder meg til å vise dere!

Jeg har også fått ordnet at jeg heter mammasom16 på snapchat nå! Legg meg til om du ikke allerede har gjort det, den andre brukeren vil ikke være i bruk lenger. 

Stor klem!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg