EN LANG DAG..

I dag har vi vært i Oslo! Det er vi for øvrig fortsatt, da.

Vi dro fra Gjøvik klokken 14.00 i dag formiddag, og var fremme i Oslo i fire-tiden. Storesøsteren min og kjæresten hennes var så snille å kjørte oss! Jeg skulle egentlig ta toget ganske kort tid etter vi hadde fått spist litt mat sammen ute, men vi bestemte oss for å dra det ut litt. Så derfor skal vi gå å kikke litt i butikkene og kose oss sammen før vi drar! Leo sover i vognen sin og all ting er flott ♥

Gleder meg veldig til å komme hjem til Fredrik også! Han savner oss masse, og jeg kjenner faktisk at jeg nesten ikke kan vente. Beklager at dere har hørt så lite fra meg i dag, men jeg har jobbet med en videoblogg! Vet dere kommer til å bli glade for å endelig få en ordentlig en 🙂

Husk å titte innom senere! Vi snakkes etterpå ♥

6 kommentarer
    1. Vil ikke pirke, men langs kanten på kalesjen er det ekstra trekk som du kan ta ut så ser ikke vognen så rar ut med sittedelen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg