En liten pause

Hei alle <3

Beklager at dere ikke hørte fra i meg i går. Det var min første bloggfrie dag siden jeg startet opp i januar, og det gikk bare ikke i går. Jeg tar selvkritikk på at jeg ikke sa i fra, men jeg visste ikke dagen før at det kom til å bli bloggfri.

Meldinger og kommentarer har haglet inn siden fredag, og jeg har ikke visst helt hvordan jeg skal takle alt sammen. Av og til har det føltes riktig å skru av mobilen. Ganske ofte også, faktisk.

Men dere vet jo hvordan jeg er. Jeg vil ikke svikte noen. Verken dere, familie, venner, Fredrik. Jeg innser sakte men sikkert at det er det jeg har holdt på med, helt uten at jeg egentlig har fått det med meg selv. En nyfødt baby, en ny tilværelse, et relativt nytt kjæresteforhold, et ønske om å bevise at dette klarer vi helt uten noe hjelp, og en stor blogg oppe i det hele.

Leo og jeg har vært hjemme i dag, vi har sett på Mikkel klubbhus og dr. Phil, vi har lekt og vi har kost. Og så har han sovet en del, med meg som publikum. Nydelige lille vennen.

Sannheten er. Jeg er bare et menneske, jeg måtte ha en liten pause disse dagene. Jeg skal gjøre mitt ytterste de neste dagene!

 

39 kommentarer
    1. Stå på Jessica! Du har hvertfall min fulle forståelse for at ting blir litt “basete”. Håper at du kommer deg gjennom dette med hodet hevet. 🙂 Krya på deg, gumman! <3

    2. Ta den pausen du trenger, det er ikke lett det du går igjennom og det er i sånne stunder du faktisk må tenke på deg selv og babyen din! Alle har sine måter å håndtere ting på så ikke beklag deg for at du ikke har skrevet ett innlegg, det er bare noe vi må forstå! 🙂 Håper alt går bra med deg !

    3. Håpe det går bra med deg å håper du kommer deg igjennom det <3. Digger bloggen din å leser den ofte <3

    4. Tror det er svært få som har stilt store spørsmål ved hvorfor du ikke har blogget. Folk som klarer å tenke selv skjønner at du fokuserer på det som er viktig i livet i en sånn periode. Og jeg syns ikke du burde blogge bare fordi noen ber deg om det eller fordi du føler du er nødt. Ta deg den pausen du trenger, så kommer du kanskje sterkere tilbake 🙂 ting ordner seg med tiden <3

    5. Ta den tiden du trenger. Vi er her når du kommer tilbake <3 Elsker å lese om deg og Lille Leo! Er jo noen år eldre enn deg, men altså denne bloggen er jo helt fantastisk! Lille Leo er jo helt fantastisk nydelig!! Støtter deg uansett og trenger du en blogg fri dag eller to, er jeg/vi fortsatt her og venter i spenning på innlegg 🙂 🙂

    6. Ikke forhast deg for vår skyld. Bruk så mye tid du behøver, så kan du heller komme tilbake når du føler deg klar. Regner med at vi alle forstod grunnen til ditt fravær i går. Bruk noen dager, eventuelt uker, på å finne ut av ting du ikke har svar på enda. Ikke føl deg tvunget til noe som helst. Du er god, Jessica, du skal klare dette. Jeg heier på deg.

    7. Kjære Jessica!
      Ta tiden du trenger og ta vare på deg selv og Leo,
      det er det som teller<3 du er sterk! Klem

    8. jeg har fult forståelse hvorfor du ikke har blogget.For all del ting tar tid i slik situasjon og da er det i følge meg ikke et MUST at du trenger å stresse med et blogg innlegg 🙂
      Ta den tiden du trenger,vi lesere er her å venter på deg uansett!
      *klem*

    9. Ta deg så lange pauser som du bare behøver, vi vil vente på deg:) ikke stress me bloggen for vår del<3 håper alt ordner seg for deg, selv om det ikke kanskje føles slik ut akuratt nå.. Men det kommer lyse og fine dager igjen:) stor klem lille venn😘

    10. Ta så lang pause du trenger, det fortjener du! Håper alt ordner seg for deg og den fine familien din <3

    11. Du skylder ingen noe! Ikke ha dårlig samvittighet og ta deg fri om du føler for det. Det er ditt liv, ikke bloggleserne sitt!

    12. Jeg hadde vurdert å legge ned bloggen om jeg var deg. Det er jo egentlig ingen fremtid i å dele alt en gjør, og i tillegg dokumentere det med bilder.Pengene du tjener er ikke alt, og jeg vil tro at en ikke orker å blogge til evig tid.
      Jeg vil også tro at du og Leo får et langt bedre liv om du ikke blogger.
      Ta deg fri fra blogg, og få noe ut av livet ditt i form av videregårende.Du er jo en flink og oppegående jente.
      Lykke til hva du enn bestemmer deg for.

    13. Jessica; Vi er her når du er klar for å ta fatt på bloggingen igjen. Intil da, er vi med deg og Leo i tankene.
      <3

    14. Uansett hva du gjør, så støtter jeg deg! Du er en fantastisk person og mor, og det vet jeg igjennom bloggen! Stå på, du er utrolig sterk!❤

    15. Du har jo ikke sagt i fra i dag heller.. Jeg forstår veldig godt at du tar deg et par dager fri nå som det har skjedd og skjer så mye. Men husk alle leserene dine som klikker seg innpå hele tiden i håp om at det er en oppdatering, det er jo “jobben” din å blogge og jeg forstår om mange faste lesere blir litt lei seg når de ikke får helt vite hva som skjer. Jeg støtter deg og forstår valget om å ikke blogge like mye. Håper bare ikke det varer, for bloggen din er en av mine favoritter og den er så gøy å lese. :)!

    16. Jessica, nå må du stoppe og tenke deg om. Du har da ikke sviktet noen som helst, andre enn deg selv da. Midt i alt det nye har du glemt å ta vare på den viktigste personen i ditt liv, nemlig deg selv. Har ikke du det bra så har heller ikke de rundt deg det bra.
      Ikke la noen som helst la deg føle at dette er din skyld, dere var to som gikk inn i forholdet, dere er to som går ut av det. Og begge har like stort ansvar for at et forhold skal fungere, det er begges ansvar å si fra om man er misfornøyd med noe.
      Ta deg noen dager fri fra bloggen, det er din blogg og du som bestemmer når og hva du vil dele. Ta vare på deg selv og lille Leo, han trenger nok mammaen sin litt ekstra nå. Uansett hvor liten han er så vær klar over at han sanser at noe er galt. Små babyer føler når mammaen er stresset, lei seg osv, de kan bli ekstra krevende og det er da det er viktig å ta seg sammen og gi den lille ekstra oppmerksomhet, kos og lek, sånn at han føler seg trygg.
      Stå på, du er fortsatt ung, og tro meg eller ei, men en dag, når du aller minst ventet det, da står mannen i ditt liv rett foran deg.

    17. Du trenger ikke og beklage deg, alle burde skjønne at du trenger en pause oppi dette her. Ett brudd er veldig vanskelig, og enda verre er det egentlig når man har barn sammen også. Men stå på, du kommer til og klare deg, du virker som ei veldig sterk jente. Jeg har skrevet litt om hva jeg synes om noen av de kommentarene du har fått på bloggen min : tinaolsenandreassen.blogg.no håper det går greit. Jeg er selv fått barn i en alder av 13 og 16 år. Stå på! 🙂

    18. Lille venn, du trenger da ikke å beklage noe som helst. Faktisk så betyr en blogg ikke noe verdens ting i det store bilde som kalles et liv. Du skal konsentrere deg om å leve et godt liv ikke å leve det gjennom en blogg. Ta deg fri fra bloggjobben din og slapp av sammen med mennesker du bryr deg om noen dager. Take care. Du er god.

    19. Helt enig med Trude (20.10.2015 kl.16:53)! Kutt ut bloggen, begynn på videregående og kom etterhvert i gang med studier som på sikt kan føre deg inn i et arbeidsliv som gir trygghet for deg og Leo!

    20. ta den tiden du trenger, ikke forhast deg! ha det hyggelig med familie, venner og ikke minst sønnen din. du er super!

    21. Håper det går bra med deg❤️ Gurii ka eg savne blogg innleggene dine, tar alltid en titt inn om for å lesa bloggen din!! Du må ta den tid du trenge! Tenke på deg

    22. Og til de som sier at du skal slutte å blogge og flytte hjem og konsentrere deg om å bli ferdig med videregående: La henne få lov til å blogge og, hvis hun vil det! Kan hun ikke få lov til å blogge, samtidig som hun konsentrerer seg om videregående? Det hun antakelig er sliten av er at hun hele tiden må prestere for å beholde leserne sine. Jeg tror ikke hun ikke liker å blogge. Og det har åpenbart gitt henne også fordeler, så det vil jo være veldig bra hvis hun klarer å fortsette med dette samtidig som hun klarer å være mor og gå på skole.
      Jeg heier på deg Jessica. Selv om det er tunge perioder i livet og hva enn du måtte ta av avgjørelser, så syns jeg det er spennende å følge med på bloggen din. Jeg syns det er bra at du er ærlig, og for min del så må du ikke være redd for å være det. Det er det som gjør det spennende å lese.
      Håper du kommer tilbake igjen. Ikke gi deg! Stå på! Det er mange her som syns bloggen din er kjempe interessant, så ikke la deg knekke av gamle kjerringer som ikke vet hvordan man skal oppføre seg på nettet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg