MYE Å GJØRE!

Hallo dere ♥

For en dag vi har hatt! Det har vært helt fantastisk vær og utrolig varmt, det ble nesten bare helt utenkelig at det faktisk er november allerede! Kun to måneder igjen av året, det er helt sinnssykt rart.

Vi har trillet en laaang tur i dag, shoppet en del, lekt, spist sammen, sovet litt, og nå sitter vi bare og slapper av hjemme i stuen! Og i natt fikk faktisk både Fredrik og jeg en del søvn, for Leo våknet ikke en eneste gang. Jeg ville nesten feire når jeg våknet! Neida, jeg skal ikke overdrive. Men man merker hvor utrolig nødvendig det er med søvn når det er så mye som skjer for tiden i tillegg. Jeg fikk i hvert fall en gledelig overraskelse når jeg sto opp i dag tidlig! De to fortennene til Leo er nesten helt fremme allerede. Fine, store gutten vår!

For første gangen i historien har jeg slettet noen kommentarer her på bloggen også den siste tiden. Ja, jeg har gått en del ned i vekt den siste tiden. Ufrivillig, vel og merke. Jeg vil være et godt forbilde og jeg ønsker ikke å fremme en livsstil med et dårlig forhold til mat. Jeg er frisk og jeg har det helt fint, men å være en del alene med Leo og tanker har gjort at matlysten har vært på bånn. Nå sier vi oss ferdig med det.

Det har i hvert fall vært en flott start på uken for vår del, og jeg håper dere har hatt en like god en ♥ Snakkes senere!

3 kommentarer
    1. Jeg mener absolutt ingen ting frekt med dette, men kanskje du bør tenke på, vurdere, om det beste for deg og lillegull hadde vært å flytte hjem, iallfall nærmere familien din? For for å være helt ærlig, så virker det jo som (i dette innlegget) at Fredrik er mer opptatt enn andre ting enn å hjelpe deg med lille?

    2. Enig med kommentaren over.
      Ønsker selvfølgelig alt det beste for deg og Leo. Kanskje det beste hadde vært og dratt hjem, kanskje ikke flyttet men kommet deg bort litt 🙂
      Er så utrolig synd dere ikke er sammen lengre. Føler heller ikke du har den samme gnisten når du skriver, men det er vel ikke så rart. Håper alt er bra!!

    3. For en vakker og nydelig liten gutt! Leo er såå skjønn! Stå på videre 🙂 Ønsker dere atl godt<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg