INNEDAG MED LILLEMANN!

I dag kom snøen!

Fredrik vekte meg i det han sto opp og skulle dra på jobb. Han romsterte ute i stuen før jeg hørte at han var på vei inn på soverommet hvor Leo og jeg sov. “Jessica, det er snø ute!” husker jeg at han sa. Og så husker jeg så vidt at jeg så noe som “Mhm, så fint” i halvsøvne før jeg sovnet med lillemann i sengen med meg igjen. 

Jeg sto i verandadøren tidligere i dag med Leo på armen. Vi så ut på snøen og han synes det var kjempespennende. Om han synes det var det fordi han synes nesten alle ting er spennende om dagen, eller om det var spennende fordi det faktisk var snø, – det vet jeg ikke. Men samme kan det være. Det var likevel superkos! Vi har for første gang på lenge tilbrakt dagen inne med levende lys, pepperkaker, leking, tv-titting, og fin musikk. Leo har krabbet etter meg rundt i hele huset når jeg har gjort husarbeid og strekt seg etter meg mens han har sagt “amma” så… For å si det på den måten, det er fortsatt en del husarbeid igjen ♥

Nå kom nesten akkurat Fredrik inn døren, like glad for å se Leo som alltid! Vi skal spise middag alle tre og senere skal Leo få et lite bad!

Håper dagen deres blir super 🙂 Og håper dere satt pris på at jeg sto opp grytidlig for å ta bilder til dere, mørketiden er helt fryktelig som blogger! Haha!

Klem! Og lik gjerne siden min på Facebook for å bli oppdatert med nye innlegg aller først! HER ♥

31 kommentarer
    1. Så koselig da, fint at Leo liker snøen. Meget hyggelig å se seg slik Jessica. Du må bare hilse Fredrik og Leo for den saks skyld. Ha en fin dag videre:)

    2. Hei! Jeg har akkurat skrevet et innlegg på bloggen min selv om alt dette med mammakroppen, og fikk litt inspirasjon av deg. Har linket til deg, så håper det er i orden 🙂 du er nydelig, har en nydelig sønn og en fantastisk blogg som jeg følger godt med på. Stor klem <3

    3. Christine: Hei Christine!

      Leste innlegget ditt og synes det var kjempefint! Så fink du er til å skrive! Det er selvfølgelig helt i orden.

      Åh, så utrolig koselig av deg <3 Tusen hjertelig takk!!

      Stor klem <3

    4. Heldige dere som har fått snø allerede! Her regner det bare hele dagen!
      Og jeg må bare få si at du har et utrolig fint smil! <3 å Leo er bare såå skjønn <3

    5. Skal du og Fredrik feire jul ilag siden det er Leo si første jul? Vil bare si at eg elska bloggen og at du og Fredrik virka som super flinke foreldre for lille Leo. Han er bare sååå skjønn❤❤. Og så lurte eg på om du har noen råd om korleis ein kan fortelle personen man er sammen med at man er gravid når ein er såpass ung… for det slite eg litt med…

    6. Hei Jessica kan du ha spørsmålrude etter bruddet med Fredrik? Hvis ja, kan du ta med spørsmålene som
      SKAL DERE FEIRE JUL SAMMEN?
      HVIS DU SKAL FLYTTE HVOR SKAL DU FLYTTE ?(HJEM TIL FORELDRENE dine)
      ER DET SLUTT FOR GODT OG HVORFOR BLE DET SLUTT?
      HAR DU FØLELSER FOR FREDIK ELLER IKKE?
      HVIS DU HAR MULIGHETEN KAN DU SVARE I KOMMENTARFELTET. FØRSTE GANG JEG LESER BLOGGEN OG HAR SETT GJENNOM NOEN AV INNLEGGENE DINE. BARE LURER PÅ OM DU KAN SVARE FORT FORDI JEG HAR IKKE TILGANG TIL INTERNETT FRA I MORGEN KLOKKA 16:00 OG HVIS DU SVARER ETTER SÅ MÅ JEG VENTE I 5 UKER FØR DET ER NETT HER HJEMME HOS MEG BARE LURER, TUSEN TAKK HVIS DU SVARER😍😍. JEG MENER IKKE DETTE FREKT HVIS DU TROR DET, MEN MER SNILT😊

    7. L var så facinert av snøen! Satt i vogna med kulerunde øyne 🙂 Er så morsomt når de opplever noe nytt!

    8. Folk må slutte å spørre om forholdet mellom jessica og Fredrik, det er en sak mellom dem to og ikke hele verden. Jeg skjønner at folk er nysgjerrige og vil vite, men det angår ikke dere. Og det er sikkert tungt nok som det er at det ble slutt, og da er det ingen vits å drive “å strø salt i såret”..
      Hun forteller hvis hun vil, men hun må gjøre det når hun selv er klar..

    9. I dag var du veldig pen! Kanskje det var dagslyset som fremmer det mer. Det var veldig fint lys i bildene 🙂

    10. Ser ut som dere har det veldig koselig, du virker som en fantastisk mamma!
      hahah, jeg hadde en veldig veldig random drøm i natt. Drømte faktisk om deg, men du hadde ikke barn men visste hvem du var gjennom bloggen du hadde. Husker at jeg drømte at du ga meg restylane og hele pakken, hahah. For en drøm! Vaknet midt i natt og måtte bare skrive ned det jeg husket det til i dag. Nei, du stråler virkelig av glede du Jesscia <3 Ønsker deg ei fin helg

    11. Toppbloggeren: Hei 🙂 Jeg har ikke skrevet 3 eller 4 innlegg om dette på min blogg. Jeg har skrevet to, før jeg la saken død.

      Det er på ingen måte iscenesatt, og jeg synes det er trist at du tror det. Det er rett og slett bare jeg som sier i fra når jeg føler meg urettferdig behandlet. Det at Anna tror det handler om lesertall og at jeg vil ha klikk fra leserne hennes blir bare dumt. Jeg har til og med skrevet i det siste innlegget mitt at hun ikke hadde trengt å “Reklamere” for bloggen min, men at hun i det minste kunne nevne navnet mitt. Tviler på at så mange hadde gått rett på bloggen min om hun hadde skrevet: Ble litt inspirert av jessica sitt innlegg i går!” eller lignende.

      Med andre ord: Jeg ville ikke “tjene” på det. Noe jeg heller ikke gjorde, for jeg tjener ikke på antall kommentarer, jeg ville bare få sagt i fra, og når man blir blokkert (noe jeg for øvrig aldri i min villeste fantasi hadde trodd at Norges største blogger og tobarnsmor drev med) så må man finne andre måter å si i fra på.

      Ha en fin kveld!
      Klem fra meg

    12. Okei, hvis du sier det, så tror jeg på det!
      Jeg skjønner jo at du ikke tjener penger på kommentarene i seg selv, men det er jo veldig bra for bloggen å få blest og engasjement blant leserne. Derfor mistenkte jeg at det var iscenesatt, for saken i seg selv er jo en fillesak, så lurte om dere lagde så mye oppstyr for å få oppmerksomhet begge to!
      Helt enig i at man ikke skulle tro at Norges største blogger drev med sånn barnslig oppførsel. Det tyder vel på at hun bevisst har hermet etter deg. Du er uansett en MYE bedre blogger enn henne, og du er mye mer moden.
      God kveld, klem 🙂

    13. HEI, KAN DU SVARE MEG FORDI JEG HAR SENDT DEG MIN KOMMENTAR 19.11.15 KLOKKESLETT: 16:25, JEG ER SKIKKELIG LEI AV ATT DU VARER ARE PÅ DET DU SYNES ER VIKTIG. DU HAR ET ANSVAR HVIS DU SVARER DE FLESTE KOMMNENTARENE, MEN IKKE ALLE. DRITT LEI. FERDIG SNAKKA

    14. Utrolig fine dere er, Jessica!
      Og jeg må si at jeg unner dere alt godt! Dere gjør en utrolig god jobb som foreldre til nydelige Leo.
      Stor klem <3

    15. 16.25.
      og 19.31
      Jeg tror du trenger hjelp og er litt bekymret for hvordan du egentlig har det.Det virker som om livet ditt er litt vanskelig om dagen, og jeg ønsker deg alt godt og det beste fremover.
      Hanne

    16. Ååh,det hørtes ut som en koselig dag!
      Leo er så lik deg, nydelige øyne på dere begge to 🙂
      Ha en fin kveld videre 🙂

    17. Mina: Ja, vi har hatt det helt supert! Elsker mammaperm <3

      Synes du det? Jeg synes han er så fryktelig lik Fredrik om dagen! Men øynene er definitivt mine, ja 🙂 Og tuusen takk!!

      Klem, håper du også har en fin kveld videre!

    18. Syns han e kanll lik deg! Alltid vert det egentlig
      Men synes han kan virke kjempelil fredrik å, så han e nok en god blanding! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg