En liten hemmelighet

Jeg har bare lyst til å dele noe med dere i forhold til blogginnlegget jeg skrev forrige uke om at jeg var inne i en vond periode hvor ting ble litt opp-ned i forhold til hva jeg trodde. Jeg har hatt en fin tenkepause, hvor jeg ikke har trengt å jobbe så mye for å skrive nye innlegg, det har kommet litt av seg selv og jeg har ikke trengt å sitte i flere timer for å finne noe å skrive om på bloggen, for det har jeg ikke orket. Likevel har bloggingen blitt som før sett bort i fra at noen av innleggene mine er litt “enklere” enn til vanlig, litt gjenbruk av bilder også, og det er jo på grunn av alt dette. Jeg kommer til å fortsette med å blogge når ting er greit, men jeg kommer ikke til å presse meg selv fordi jeg har nok å tenke på nå. Veldig nok.

Jeg vil bare at dere skal vite at Fredrik har ikke stukket av, som det ble litt spekulasjoner rundt. Han har ikke funnet noen ny dame, og hva som har skjedd har ingenting med mitt “forhold” til Fredrik å gjøre.

Jeg kan avsløre at jeg føler meg veldig forelsket om dagen, så det er ingenting som har skjedd med Fredrik eller “oss” to. Jeg er mer glad i han enn det jeg noen gang har vært.

Det betyr ikke at vi er sammen igjen. Det betyr ikke at alle problemene er løst.

Men det betyr at akkurat nå, på akkurat denne fronten i livet mitt, så har jeg det faktisk ganske bra. Og det hjelper veldig når ting ikke akkurat er så greit ellers.

Tusen takk for at dere leser <3

15 kommentarer
    1. Ble så glad når jeg så du skrev dette! Du fortjener alt godt og jeg beundrer måten du er på❤️ Stor klem!

    2. Godt å hør at du har det bra å at ting går greit <3 🙂
      Må også si at æ e en fast leser å les bloggen din ofte , å det e så artig å hør hvordan du å fredrik oppdrar ungen deres å etter det æ les, så syns æ at du å fredrik e veldig flink med leo :D. Håpe du tar det til dæ, det æ sei :).

    3. Heier på dere, om det er lov å si 🙂 ble selv gravid som 16 åring å er fortsatt sammen med barnefar, så klart har vi virkelig hatt våre opp og nedturer vi også. Men virkelig verd hver tåre man går igjennom om man klarer det. 🙂

    4. Nyt det og kos deg, og ta det som det kommer!! Ikke stress med det som var og det som kan komme, det kan du ikke gjøre noe med uansett!! 💜
      Og hva andre måtte mene spiller ikke noen rolle!!

    5. Du skriver det samme hele tiden, du bare endrer på ord og settninger… og HVER ENESTE UKE så skriver du ett eller annet om at livet er trist og vondt, også nevner du HVER GANG at det ikke har noe med Fredrik å gjøre….. kan du ikke faktisk bare skrive hva som skjer, litt mer konkret, ikke direkte, men slik at vi har en mulighet til å forstå? Istedet for å røre rundt grøten, og sanke lesere hver gang du kommer med en missledende overskrift.

    6. Hei.
      Har du lest bloggen til Sophie Elise i dag. Riktignok handler den om å fikse på,utseende og få oppmerksomhet for det, og at vi som lesere har et ansvar. Men det var en setning inni der som fikk meg til å tenke på deg. At hun som 18-åring ikke var moden nok til å bestemme hva som skulle ligge på nett eller ikke… Dette er ikke noe hun så da, men noe hun ser nå i ettertid.
      Hvis jeg var deg ville jeg tatt en skikkelig tenkepause og snakket med barnefaren om det: Er måten du utleverer Leo på ok? Er det greit å legge ut alle bildene av han? Skal bloggen hamdle om deg eller Leo?
      Dette er på ingen måte ment som kritikk. Bare tenk på det. For Leos skyld. Du er 17. Kanskje en moden syttenåring, men uansett. 17. Du er fremdeles et barn selv.
      Håper ikke du ser tilbake på denne bloggen om noen år og angrer… Og ikke minst at Leo misliker det… For det kan vi ikke vite noe om akkurat nå…

    7. Hei, jeg har vært leser på bloggen din en god stund.
      Selv om jeg ikke kommenterer så mye ville jeg bare si
      At du er en sterk ung dame, å ha et barn i så ung alder er ikke lett. Selv om du kanskje ikke kjenner meg, er jeg alltid her hvis du vil snakke, det høres kanskje litt rart ut, men noen ganger er det lettere åsnakke med en du ikke kjenner om ting som er vanskelig, da kan du kanskje få litt ann perspektiv og føle deg litt bedre 🙂
      Klem fra meg <3

    8. dere som er anonyme her og ikke tør å skrive hva dere heter her, om jessica vil ha forholdsbruddet for seg selv å skal hun få lov til det, det har vi ingen ting med å gjøre med mindre hun vil att vi skal vite det selv!!!
      og det att du sier att Jessica er så UNG forde att hun er 17 år!! betyr ikke att hun IKKE er flink med Leo!! jeg er 17 selv nå og fikk min sønn Leo når jeg var 16 og man kan være like flink mamma som 17 år som 40 år!!
      og jeg tror også Leo vil syns att det er gøy for han å ha sånne minner når han blir stor! for man skal jo lage minner!
      heier på deg Jessica, du er en super duper mamma for skjønne Leo! 🙂 Stor klem :):)

    9. også tror jeg ikke jessica syns det er så gøy med ALL den kritikken hun for omtrent 24/7. vist dere bare skal kommentere negativt så syns jeg egentlig dere bare kan la være å kommentere, jeg leser bloggen hver dag og ser att mange skriver negative ting om ting som egentlig er possitivt, jeg ville heller ha støttet henne isteden for alle de dårlige kommentarene! bare en tanke fra meg!

    10. Så koselig innlegg! Bra du har det godt! blir glad av å lese det <3
      Har sendt deg en facebook melding på din vanlig bruker, kunne du svart når du har tid?<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg