JEG ER FERDIG…

En lykke brer seg i kroppen min, jeg er pokker meg endelig ferdig! 

Nå har jeg endelig fått klikket hjem de siste julegavene, de siste tre som jeg manglet, og nå, 3 desember, er jeg faktisk helt ferdig! Gud, for en herlig følelse. Nå kan jeg virkelig bare slappe helt av og nyte førjulstiden med lillemann. Det blir herlig, det!

Og det er ikke det at selve julegavene er så ille å få kjøpt, det er bare det å ha noe du egentlig skulle ha gjort for en stund siden hengende over deg. Og det stresset.. Hvordan ligger dere an, da?

Uansett, i dag har Leo vært litt utålmodig, dermed har jeg gått rundt halvsminket i dag, og sånn er det. Vi har vært på en bytur og kost oss,  Leo sovnet til og med på veien. Han er forresten helt frisk igjen, det ble han for noen dager siden! Veldig godt å ha han frisk, å ha syke barn er virkelig ikke noe gøy.

Fredrik kom hjem til vanlig tid og det har rett og slett vært en helt vanlig hverdag. Vi skal kose oss med litt god mat i kveld, og Leo skal straks ta sin siste lille lur før vi legger han i åtte tiden. Døgnrtymen hans har igjen vært litt opp og ned nå som han har vært syk og slitt med nattesøvnen. Det løser vi nok helt fint♥

God klem

4 kommentarer
    1. Vær stolt over deg selv og Fredrik som klarer å være sammen uten å være kjærester. Om noe godt kom ut av bruddet så må det vel være hvor voksne dere takler foreldrerollen i et brudd. Syns du hører mer om de som ikke tåler hverandre, enn de som klarer å samarbeide (og bo sammen!).. Så vær stolt 😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg