JEG SAVNER DET

Jeg sitter rolig i sofaen med tven påskrudd foran meg. Fredrik ser på diverse youtube-videoer på pcen i andre enden av sofaen, og Leo leker i mellom oss. 

Plutselig dukker det opp. En bitte liten baby på tven. Jeg ser på Leo, tilbake på den nyfødte babyen, og tilbake på Leo igjen. Der ligger den bittelille babyen helt rolig i armene til mammaen sin, uten å bevege en muskel. Bare ligger der og koser.

Og Leo? Han spreller rundt i sofaen og kaster seg rundt som han aldri har gjort annet.

 

Sekundet etter vil han ned på gulvet, og jeg forsøker å nå han for å sette han på fanget mitt bare litt, men det rekker jeg ikke, fordi han kryper bortover gulvet raskere enn jeg klarer å løpe. 

Åh, hvis jeg bare kunne skru tiden litt tilbake akkurat i dag.. ♥

11 kommentarer
    1. så sjønn leo er 🙂 ja har en baby på 8 måneder selv å han sitter sjeldent i ro. Savner baby baby tiden

    2. Anonym: Tusen takk, kjære deg!
      Ja, selv om det å se han utvikle seg videre fra dag til dag er uerstattelig, så savner jeg av og til baby-baby tiden med masse kosing, og at han satt i ro i mer enn 2 sekunder av gangen! Haha 🙂

      Klem

    3. Herregud, hva er det for en kommentar? Bare fordi hun savner babytiden og det at barnet hennes var en liten baby så betyr det ikke at hun har planlagt flere unger med det første, og alderen hennes har da virkelig ikke noe med dette å gjøre? Unge mennesker kan være bedre foreldre enn eldre mennesker, det er fordeler og ulemper med både det ene og det andre, men det handler om hva man gjør ut av det. Og jeg sitter igjen med inntrykket om at hun er en flink mamma som tar vare på sønnen sin. Og det at hun ikke har noe å støtte seg på er bullshit, både hun og Fredrik tjener egne penger. Irriterer meg grenseløst av sånne håndvending kommentarer fra folk som tror de vet noe, men egentlig ikke har peiling på hva de snakker om. Og om hun skulle ha lyst på flere barn, så angår det da virkelig ikke deg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg