GOD JUL TIL DERE!

Vi startet dagen ganske tidlig i dag med julestrømpe, kakao med krem, julenisse-eventyr på tvskjermen, og en veeeldig hyper Leo som mildt sagt var klar for dagen!

..Og siden har det gått i mye av det samme! Men sånn skal det være på juleaften. Fredrik åpnet en av gavene han fikk av Leo og meg i stad, men resten venter vi med til i kveld. Aldri i verden har vi hatt så mange gaver under treet, men det har nok mye med at lille Leo får masse fint av venner og bekjente å gjøre!

Nyt dagen til det fulle! Jeg oppdaterer dere litt senere i dag. Følg gjerne med på instagram og snapchat så lenge, hvor jeg heter mammasom16. God klem♥

6 kommentarer
    1. Du er heldig som har masse gaver og gleder deg til jul. for meg har jeg egentlig gruet meg veldig pga masse med familien. Så gleder meg masse til alt er over, men kos deg masse. God jul fine deg❤️

    2. God jul til deg og dine! Håper dere får en fantastisk jul med mange flotte presanger og gode minner til senere i livet!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg