1. Jeg ville bare komme med noen få ord! Du er en ekstremt flink blogger og du har en fantastisk fin sønn! jeg ønsker dere alle sammen en riktig god jul og godt nyttår! 🙂

    2. Å så fine bilder! God jul! Gud så søt han er når han ler/smiler. Og så gøy at han reiste seg på julaften!

    3. Synes det er kjempesterkt at du og Fredrik holder sammen for sønnen deres sin skyld selv etter et brudd. Leo er heldig:) God jul!

    4. Awwww så søt da han Leo💜 Så hyggelig på julaften og alt!
      Kos deg videre i kveld du har en veldig bra blogg hilsen
      Anna-ano

    5. Jeg vil ikke komme med hat.. Men jeg vet ikke hvorfor jeg hater bloggen din… Jeg blir irritert for hvert innlegg du legger ut. Jeg blir ifritert over at du lyver så mye og alt…vær så snill gi deg.

    6. Fine bilder, men jeg syns bare at kjæresten din ser gravid ut xD ser ut som nybakt mamma eller noe? eller er det ølmage?? Jeg må bare leee

    7. Nina: Jeg har ikke kjæreste. Fredrik er helt normalvektig og har slitt veldig med å gå opp i vekt, så tror nok ikke det er en ølmage du ser for å si det sånn. Han er veldig godt trent. Kanskje bildet bare ble tatt i en uheldig vinkel?

      Klem til deg

    8. Åh gud..tuller du? Han ser ikke godt trent ut fra noen som helst vinkel. Jeg syns bare alle bildene hans kommer så rare, ser ut som magen stikker skikkelig ut. Men jaja, håper du har hatt en fin jul 🙂

    9. Nina: Har sett han uten klær så vet hvordan han ser ut jeg da, men du har selvfølgelig lov til å mene noe annet.

      Synes imidlertid kommentaren din var veldig unødvendig. Pleier du vanligvis å kommentere andre menneskers kropper uansett? Mener ikke dette frekt, er egentlig bare nysgjerrig 🙂

      Håper du også har hatt en strålende jul!

    10. Du “Nina”, jeg kan se for meg at du ikke har noen kjæreste og er bare sjalu. For hvis du hadde visst bedre er det normalt å ikke være trent. Skal tippe du ikke er så trent selv? Du må slutte å kommentere frekt.

    11. Du virker forresten som en flink mor, stå på videre! Så fint å se at dere kan feire jula sammen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg