EN VELLYKKET FEIRING

Dette fikk Leo av oss! I tillegg til en skjortebody i kjempemykt stoff. En kjempekoselig liten julegave, selv om han var mer opptatt av gavebåndet enn selve gaven, haha!

For en fantastisk juleaften vi hadde! Leo var våken og tilstede under hele julemiddagen, gaveåpningen, og kosen foran tven etter på med godis og dessert. Det eneste jeg skulle ønske var at han var litt større så han forsto litt mer, men det er jo “bare” ett år til neste gang uansett, og DET blir morsomt ♥

Leo fikk så mye fint i julegave!! Vil dere kanskje se alt i et eget innlegg? Tenkte å høre med dere først, ettersom det er en del jobb fordi det er så mye! Vi er selvfølgelig veldig takknemlig for alt vi har fått til han, og dere venner/bekjente og familie som leser bloggen min vil vi gjerne takke for alle fine gaver.

Det har med andre ord vært en veldig vellykket feiring med mange fine stunder og gode minner. Vi gleder oss til neste år allerede, og håper dere alle sammen har kost dere masse, og at dere har noen fine dager nå i romjulen. Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere som “vanlig”!

Klem fra oss

8 kommentarer
    1. Jeg vil gjerne se alle gavene han fikk!! <3 <3 🙂
      Lurer på den puten med Prins på, hvor er den fra? Kunne tenke meg en slik med Prinsesse på til lille tantenusket <3 <3 🙂

    2. Hei! Ja, jeg vil se alle gavene hans.
      Leo er så søt, dere er flinke foreldre.
      Elsker bloggen din! Kos dere mye i
      romjula, alle tre!♡♥♥

    3. Så fine gaver og for et nydelig plagg! Så hyggelig å høre at dere hadde en fin julefeiring med søte lille Leo! Er spesielt hyggelig når man feirer julaften med en liten for første gang! <3
      Mange klemmer til dere begge!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg