ENDELIG KOM DAGEN..

Når vi våknet i dag tidlig fikk vi oss tidenes sjokk! Det var MYE snø ute!

Og det var egentlig ganske på tide også, i og med at julaften ble tilbrakt uten noe snø i det hele tatt. Helt ærlig er jeg ikke kjempefan av snø, men i julen synes jeg det bare er kjempekoselig. Og så er det jo så morsomt for de små! Håper snøen blir for denne gang slik at Leo får prøvd akebrett utover vinteren. Blir superkoselig♥

Vi kom for en liten stund siden hjem fra en herlig familiemiddag med masse god mat, og Fredrik har allerede dratt videre til noen venner av seg. Leo har vært en del våken om natten de siste dagene så jeg kjenner meg litt sliten, men det blir uansett veldig godt med litt mamma-leo tid. Nå som Fredrik har ferie til 5 januar er det ikke så ofte det bare er oss to lenger, så vi skal utbytte det med masse kos.

Leo har dessuten så utrolig mange nye leker han fikk til jul som han ikke har rukket å leke med enda, så han kommer nok til å kose seg masse uansett i kveld. Jeg skal få prøvd å trene litt, og har ellers ikke annet på timeplanen enn å pakke ut fra vi kom hjem i går formiddag.

Snakkes senere i kveld ♥

18 kommentarer
    1. Masse snø? Da skulle dere vært i Tromsø for her er det så mye snø at brøyte mannskapet ikke vet hvor de skal tømme all snøen, jeg kan gjerne sende all snøen til dere ? 🙂 For jeg vil virkelig bli kvitt all snøen som er å få sommer fort 🙂
      Håper han får prøvd akebrettet sitt, er så morsomt for de små å kunne være ute å leke i snøen å kose seg 🙂
      Fortsatt god jul å godt nyttår <3

    2. synes du det er dumt at fredrik er såpass mye ute med venner? Jeg vet jo ikke om det er tilfelle at han er veldig mye ute, men det virker sånn. Du virker så grei og at du synes det er fint at han er ute med venner, noe jeg skjønner, men til en viss grad. Jeg føler hele tiden jeg leser at han er ute med noen venner, spiller fifa, er hos noen kompiser, osv. Blir det ikke litt slitsomt/ krangling når det kommer til at han kan gå som han vil mens du må passe på lille leo?

    3. Trude: Hei!

      Vel, det er jo akkurat det jeg gjør! Men når vi stopper for å ta bilder og bremsen er helt på skal det ganske mye til for å falle, spesielt med tanke på at jeg alltid sjekker om det er glatt eller ikke på stedet vi står på når vi skal ta bildene 🙂
      Tror det går helt fint at selene går av når vi skal knipse et par bilder!

      Klem

    4. Tror ikke Trude mente at du kan falle altså, men at ungen kan falle ut av vogna og ikke minst slå seg veldig.. Han kan plutselig klatre ut i det sekundet du ikke ser. Har selv en unge på 1 år, og bruker selene HELE TIDEN uansett.

    5. Pleier aldri og kommentere blogger.. Men nå må jeg bare. Og ta av noen seler for og ta bilder? De er til for sikkerheten, bruk dem! Fra ungen settes i vognen til de blir han blir tatt ut av den.Ingen andre enn deg selv som syns noe om det er finest med eller uten vognseler!! Håper du heller har fokuset på og nyte tiden med barnet enn og være opptatt av og få pene bilder.. ( ikke misforstå meg, mener ikke at du ikke har fokus på barnet) sikkerhet først!

    6. Hallo? Det skader jo ikke å ta av selene i 1min for å ta bilder vell?
      Hun snur nok seg ikke vekk mens hun tar bilder? Forstår ikke hvorfor jessica ikke bare kan få lov til å ta av ungen HENNES selene for å ta et bilde? Det er trossalt hennes unge det er snakk om….
      Jessica, du er en flott mamma og gjør ingenting feil 😘😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg