JEG HADDE ALDRI TRODD JEG SKULLE SI DETTE..

“Nei, Leo! Ikke spis på bleia di!”

“Leo, ikke tygg på armen til faren din.”

“Leo, den er mamma sin, kom hit da” Før jeg veiver med armene og gir tegnet som vanligvis får han til å ville krype bort til meg. Vel, han snur seg, tar mascarabørsten min i munnen sin og kryper fortere enn jeg løper bortover badromsgulvet. Den luringen der!!

Noen få måneder siden <3

“Nei vennen, ikke lugg mamma i håret når hun sover” sitat Fredrik

“Doen smaker ikke godt”

“Stikkkontakten gjør heller ikke det, Leo”

 

“Leo, hvorfor sleiker du på brystet til pappa?”

“Nei, Leo!! Ikke tygg på bordet!”

“Leo, dobørsten må stå i fred”

 

Noen som kjenner seg igjen? Del gjerne i kommentarfeltet♥

11 kommentarer
    1. Sønnen min er 3 mnd gammel, så jeg kjenner meg ikke igjen. Gleder meg faktisk litt til den tiden, de er så søte da <3

    2. Prøv denne.
      Aron ikke riv ned tvn
      Aron ikke knus lysestaken(den knuste)
      Aron la skuffene være
      Aron iiiikke dra ut do rullen
      Aron ikke ta av deg bleia i senga.
      Hehe når de begynner å gå tar de aaalt hehe inkl stikker av bare du snur deg et sek men man må jo bare le av de små trolla min er nå 2,5 år å rampestreker kommer på løpende bånd 🙊

    3. Jeg har 4 og gjett om jeg har sagt mange rare setningene som jeg aldri trudde jeg skulle si, ikke ta tissefanten til storebror, vi spiser ikke bæsj.., ikke stikk tusjen oppi nesen det gjør vondt, ikke gre håret ditt med mammas maskara, osv osv av og til må meg og mannen bare se på hverandre og riste på hode av alt det rare vi må si / fortelle ungene

    4. Her går det i det samme, men mest “La katten være!”
      Skal bare lugge den stakkars pusen :/ Tar hun naturligvis bort om hun kommer for nærme 🙂

    5. Hehe, kjenner meg igjen 😊
      Nå som det er jul så går det mest I “ikke stjel julekuler fra juletreet ” 😅

    6. De som går igjen her, så og si hver dag:
      “Dopapir er IKKE mat…”
      “Ikke mammas gardiner heller”
      “Ikke slikk på vinduene”

    7. Måtte bare le litt her, og kjenner meg veldig godt igjen ja!!! Har løpt etter alle tantebarna og kommet med maange Nei, ikke…… opp gjennom årene.
      Husker selvsagt ikke noen konkrete episoder nå, men det er mange av dem, tro meg!!! Har 5 tanteskatter og har hatt mange minnerikeopplevelser med de!! 😉
      Husker dog bare den om mellomste tantegutten som ble en smule snurt på sin mor da han fikk nei til svar på om han kunne få lov til å klippe ut pissikkene på dynetrekket sitt. Han hyperinteressert i alt av insekter, biller, meitemark mm. Og pissemaur, eller pissikker som han, og vi, kalte det, var veldig spennende. Og jeg kjøpte sengetøy med pissikker på til han……. 😉
      Ellers har det vært mye ymse med de alle. Hindre yngste gutten i å forsyne seg av bosset til mormor og morfar….. Nei Julian du kan ikke spise det…..!!

    8. Sønnen min er litt over 3 mnd og
      før så hadde jeg bleiepakken v/ stellematta.
      Endte med å ta ut noen bleier og legge
      de ved stellematta i stedet.
      Bleieposen var veldig morsomt å ta
      tak i så bleier gjerne datt ut.

    9. Har også en 9 mnd gammel sønn og to hunder. Dagene her hjemme går for det meste i: Adrian, ikke drikk av vannskålen, det er voffene sin! Ikke pill hunden i øret! Det er hunden sin biteleke, ikke din!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg