BABYBESØK

Verdens kjekkeste lille gutt ♥

I dag har vi kost oss masse på besøk hos Marthe og lille Olivia! Hun har vokst så utrolig mye siden sist gang jeg så henne, og Leo synes virkelig det var kjempespennende med en liten baby! Måtte passe litt på ham fordi han kan bli litt voldsom, men han mener det jo bare godt selvfølgelig. Lille gullet!

De kikket en del på hverandre og jeg så av og til at Olivia smilte til Leo hvorpå han smilte tilbake! Herregud, det var så utrolig skjønt. Smeltet helt!

Vi byttet også julegaver (litt på etterskudd siden jeg er så fjern at jeg glemte å levere de før vi dro til Gjøvik) og Leo fikk to nydelige bodyer i bomull! Bilde av hva Olivia fikk av oss er også ovenfor ♥

Nå kom vi hjem for en god stund siden og Leo, Fredrik og jeg koser oss med litt alenetid. Det trengs det også!! Men gleder oss veldig til neste gang ♥

 

13 kommentarer

Siste innlegg