TOPP 6 HØYDEPUNKTER I 2015

1. Året startet brått men veldig bra! Bloggen var veldig ukjent fremdeles og jeg startet å blogge for fullt igjen etter en lang pause 20 januar. Dere som har fulgt meg siden da vet at jeg var innom av og til for å poste et blogginnlegg i ny og ne før det, og “Har jeg ødelagt livet mitt?” blogginnlegget som er et av mine aller mest leste innlegg ble faktisk postet 10 dager før jeg egentlig startet opp ordentlig igjen. Uansett! Jeg ble side2/nettavisen blogger og er ekstremt glad for at jeg fikk den muligheten. Grunnen var egentlig veldig tilfeldig, jeg ble spurt fra en annen plattform om å bytte til deres fordi de hadde fulgt med en del på bloggen min. Jeg spurte pappa hva jeg burde gjøre og han mente jeg burde sende mail til blogg.no først for å “si i fra” ettersom jeg egentlig hadde bestemt meg for å bytte fra blogg.no, men da ble jeg tilbudt å være side2-blogger og det var skikkelig stort for meg! Det var jo der alle de “store” bloggerne var, og jeg synes egentlig det var litt uvirkelig å i det hele tatt bli spurt. Resten er historie.

Utrolig glad for å være en del av side2-bloggerne den dag i dag, de har virkelig hjulpet meg med å komme skikkelig langt med bloggen på faktisk under ett år. Lurer skikkelig på hvor langt jeg er om ett år fra nå! Blir morsomt å finne ut av i 2016.

– Ett år siden i januar!

2. Leo ble født!

Den kalde mandagen 23 mars skjedde det største i livet mitt; Jeg fikk mitt første barn. Han hadde nesten like mørkt hår som meg, blå øyne og var faktisk ganske mørk i huden også. Jeg husker en eller annen jordmor lurte på om han hadde noen utenlandske gener, haha! Det har han for ordens skyld ikke. Verken Fredrik eller jeg.

Det er helt klart ikke bare det største høydepunktet i 2015, men det største høydepunktet i livet til både Fredrik og meg. Vi har vært så utrolig heldige som har blitt beriket med den lille gutten vår.

 

3. Vi avslørte en stor nyhet i mai; Vi skulle flytte. Og det gjorde vi også, 1 juli! Endelig noe større enn 73 kvadratmeter, noe vi faktisk hadde behov for. Jeg elsker virkelig leiligheten vi bor i nå og kunne ikke tenkt meg noe annet. Den er helt perfekt!

 

4. Jeg fylte endelig 17 år! Det tok sin tid, men det var ufattelig deilig å endelig være ett år eldre. Jeg følte jeg var 16 i evigheter så mye som jeg har skrevet “16 og gravid” over alt.

 

5. Vi feiret Leo’s første 17 mai! Nesten 2 måneder gammel koste vi oss i et utrolig flott sommervær ute med venner. Og Leo? Han sov gjennom absolutt alt støyet.

 

6. Selvfølgelig Leo’s dåp!

En fantastisk dag med familie og venner, mye stress men ikke noe jeg ville byttet ut for alt i verden. Vi spiste fantastisk mat og Leo var midtpunktet hele tiden, akkurat slik det skal være ♥ Å stelle i stand til dåp er bare helt utrolig koselig!

 

Hva husker dere best fra oss i 2015? God nyttårsklem sendes til dere alle ♥

2 kommentarer
    1. så koselig 🙂 Leo er bare helskjønn 🙂 kommer til og smelte mange pikehjerter engang :).
      Godt nyttår 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg