EN STOR DAG!

Gratulerer så masse med dagen din, Fredrik!

Herregud, nå er du 19 år og dagen jeg møtte deg var du 16. Første gangen jeg snakket med deg var du også 15, om jeg husker riktig. Utrolig morsomt å tenke tilbake på. 

Jeg er veldig glad for at jeg har møtt deg og at jeg har deg i livet ditt! Vi har vært gjennom fryktelig mye sammen, og jeg er veldig glad for at akkurat du er pappaen til barnet mitt. Er veldig stolt av deg og hvordan du har modnet siden vi fikk Leo sammen i mars. 

Det er litt vanskelig å skrive helt åpent her til deg når jeg vet hvor mange andre som leser dette, men vit at jeg er veldig glad i deg og at Leo kommer til å være verdens stolteste gutt når han vokser opp og ser hvilken jobb du har gjort. Alle kompisene dine, vennene dine, og familien din er også kjempestolte av deg – det er jeg helt sikker på.

Så gratulerer så masse! Håper du koser deg utrolig mye og vi skal gjøre alt vi kan for at du får en strålende dag her hos oss.

Det blir spennende og se hva som skjer fremover når vi skal bo sammen, og mitt eneste ønske er egentlig at vi begge har det kjempefint. 

Klem fra Leo og Jessica ♥

15 kommentarer
    1. Anonym: Ja, Fredrik tenkte egentlig å flytte med en gang ting ble slutt – men etter litt betenkningstid bestemte vi oss for å bo sammen for å se hva som skjer. I tillegg vet vi at dette er bedre for Leo (i samråd med helsesøster, foreldre og andre) at ting går sakte hvis det blir slik at vi flytter fra hverandre for godt i nærmere fremtid.

      Klem

    2. Dere er helt fantastiske ovenfor Leo, som prøver videre selv om dere ikke lenger er sammen. Han kunne ikke fått bedre foreldre! Jeg håper ting mellom dere forblir bra<3

    3. Har fulgt med på bloggen din en god stund og jeg vil bare si at du er helt fantastisk flink! Både du og Fredrik gjør en utrolig jobb. I tillegg er du så utrolig flink til å skrive, jeg elsker å klikke innom bloggen din for nye innlegg.
      Ha en strålende dag videre, hils Fredrik og lille Leo <3

    4. Hvordan har dere tenkt å flytte sakte fra hverandre? Det er vel et par måneder siden det ble slutt, fortsatt deler dere alt som før, hva er ulikt? Bortsett fra ordet slutt….
      En liten baby tar neppe skade av at foreldrene flytter rimelig kjapt fra hverandre, men dess større de er å, dess mer husker de og dess mer knytter de seg til deg, så akkurat i deres tilfelle hadde det vel vært bedre å flytte fra hverandre og heller vært sammen alle tre innimellom, i dette tempoet så bor dere vel fortsatt sammen om tre-fire år. Ikke for at noen har noe med der, men det virker litt sært.
      Men det er sikkert fint for Fredrik, være fri til å gjøre som han vil, samtidig kommer han hjem til ferdig middag, vasket hus og klær. Han har det som plommen i egget.

    5. Anonym: Vær så snill å husk på at dere kun vet 5% av alt som har skjedd i forhold til bruddet vårt. Hadde vi sett at det var best for Leo at vi hadde flyttet fra hverandre, så hadde vi, som de gode foreldrene vi er, selvfølgelig gjort det på flekken. Det er ikke så fryktelig sort hvitt som det ser ut til, selv om jeg selvfølgelig forstår at det kan se sånn ut når jeg ikke ønsker å dele absolutt alt her inne.

      Hva som er ulikt? Nei, altså, vi er jo ikke kjærester da? Hvis du spør meg synes jeg det er et vesentlig stor forskjell fra når vi var kjærester. Man oppfører seg jo ikke likt når man ikke er kjærester som når man er det.

      Ha en god kveld!

    6. Gratulerer med dagen til Fredrik. Han er en kjempegod pappa for Leo, og jeg er sikker på at Leo kommer til å være stolt over pappaen sin når han blir større og virkelig skjønner hvilken god pappa Fredrik er. Det er bra at du og Fredrik greier å holde sammen, Selvom dere ikke er kjærester lengre.

    7. Gratulerer med dagen til Fredrik.
      Han er en god pappa for fineste lille store Leo gutten deres. 🙂 Så kjekt å høre at dere skal bo sammen, selv om dere ikke er kjærester. 🙂
      Forstår ikke hvorfor noen folk MÅ blande seg inn i noe av det du (og ande bloggere) skriver, da er det bedre å la være å skrive noe. 🙂

    8. Gratulerer så mye med overstått Fredrik
      Det er godt at dere bor sammen og
      tar godt vare på Leo, det vil han helt sikkert sette pris på når han blir eldre 🙂
      Kjekt å lese igjennom bloggen din Jessica i blant
      Ha en fin dag

    9. Leo kunne virkelig ikke fått bedre foreldrene enn dere! At dere gjør det som dere gjør nå sier mye om deres modenhet og ansvarlighet ovenfor Leo.
      Kunne du skrevet et innlegg en gang om hvordan dere møttes en gang? Siden det er så lenge siden nå, også er det alltid koselig å lese mimre-innlegg 🙂
      Klem fra meg til alle tre:-))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg