Jeg er helt ferdig…

Dere gjenkjenner kanskje stedet allerede? Haha!

Er helt vilt glad i denne lille gutten ♥

Vi har vært borte på besøk i kveld, så Leo har som vanlig fått masse oppmerksomhet – noe han eeelsker. Jeg har helt ærlig hatt noen fryktelige dager de siste dagene, har vært mye nedfor og følt meg helt på tryne både fysisk og psykisk. Jeg har vært en del lei meg. Jeg har ikke sovnet før klokken 5 på natten og hatt usedvanlig mange mareritt. Har rett og slett vært ganske ferdig og følt meg langt nede, men visste ikke helt om jeg skulle skrive det her inne fordi jeg får så mange beskyldninger om å skrike etter oppmerksomhet og sympati. Er helt ærlig ikke interessert i å få noens sympati, bare forståelse.

Det kan jo mulig forklare hvorfor det har vært litt dårligere innlegg i det siste, men det vet jeg ikke om dere har lagt merke til eller ikke? Da har dere hvert fall en forklaring, for det fortjener dere. Og heldigvis har jeg verdens fineste og beste lillemann som hjelper meg opp hver gang jeg er nede ♥ 

Kvelden i kveld har i hvert fall vært et stort høydepunkt for oss, og vi ser frem til neste uke med utrolig mange nye høydepunkter også!

Klem ♥

12 kommentarer
    1. Alle har dager som ikke er helt på topp! Når man skriver en blogg så vil man jo gi leserne det de har lyst til å lese. De fleste vil lese det som er ekte, og det er det du gir. Da må de tåle å få de litt dårlige dagene uten å tro at det er et skrik etter sympati! Stå på! 🙂 du skriver veldig bra og så bra at Leo hjelper deg med å føle deg bedre. Ha en super fin dag videre:)

    2. Jeg syns ikke at du higer og skriker etter oppmerksomhet ved å si det slik det er at du ikke har hatt det helt greit med deg selv i det siste,du er bare ærlig og det er noe vi lesere setter pris på:).Håper du får en fin helg og at du vil føle deg bedre<3 Godt du har lille Leo som kan bringe frem glede selv når du ikke har det så greit<3

    3. Kjære søte Jessica. Det kommer slike dager for oss alle av og til, og det er helt greit det. ♥
      Jeg håper du får en bedre dag imorgen og så ønsker jeg deg en fantastisk god helg! Mange varme klemmer til deg og den fine, fine prinsen din! :-* ♥

    4. Det er helt menneskelig å ha oppturer og nedturer 🙂 så ikke beklag deg for deg! Håper du får en kjempe fin dag 🙂

    5. Håper du får en god helg 😊 du er modig og tøff som gjør en kjempejobb med både blogg og Leo ☺️

    6. Så nydelig gutt du har ☺ Helskjønn!
      Alle kan ha dårlige dager, det er lov! Håper du får en fin helg uansett ☺ Klem fra meg ❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg