VI ER SÅ STOLTE!

Leo og jeg var hos helsesøster i går! Dere som følger meg på snapchat (mammasom16) vet nok allerede det. En litt sen 9 måneders kontroll, men likevel. Veldig koselig å se henne igjen!

Er utrolig vi har den helsesøsteren vi har. Hun er så dyktig, profesjonell og åpen. Leo er i hvert fall veldig glad i henne! 

Han skulle i kjent stil utforske alt som var inne på kontoret hennes når vi var der, så han falt to hele ganger og slo seg litt, men jeg merker at han er veldig tøff. Han gråter i noen sekunder før ting er bra igjen og han vil ned fra fanget for å fortsette å utforske. Mye tøffere enn mammaen sin, i hvert fall!

Han fikk også vist seg litt, og vill prøve å stå litt på egenhånd mens vi var der, men gulvet var ganske glatt så han slet litt. Han krabbet i hvert fall masse, både under benken hennes og bort til speilet, han elsker nemlig speil!

Se hvor stor han har blitt i forhold til “lille” meg! Haha!

Leo veier nå 9650 gram, og er 75,2 centimeter lang – om jeg husker riktig! Jeg hadde faktisk glemt igjen timekortet hjemme, så jeg fikk ikke fylt det på, men det ligger jo inne i systemet deres. Jeg trodde han kom til å veie hvert fall 10 kg nå, fordi jeg trodde at han veide ca det samme sist gang vi var hos helsesøster, men jeg husket tydeligvis helt feil. Han hadde lagt på seg kjempefint og var helt vanlig for alderen. 

Nå gleder meg meg bare skikkelig til han tar sitt første skritt, kan nesten ikke vente ♥ 

Og jeg har faktisk begynt å planlegge ettårsdagen.. Haha! Her er vi tidlig ute, gitt.

Ha en super fin dag!

13 kommentarer

Siste innlegg