LEO SITT ANTREKK #6

Åh, hei dere!

Vi kom hjem fra lunsj for en times tid siden nå og har siden da bare slappet av på sofaen og lekt litt! Søsteren min og moren min er straks på vei ut døren fordi de skal dra hjemover igjen til Gjøvik. Leo var kun ute i ca 10 sekunder fordi vi hadde varmet opp bilen før vi skulle dra, så han trengte ikke noen diger bobledress eller kjempemasse ull på den korte tiden han var ute. Men han var helt klart varm (og fin) nok! ♥

Måtte selvfølgelig vise dere antrekket hans i dag! Utrolig lenge siden sist jeg har gjort det nå! Håper dere liker det!

3 kommentarer
    1. Leo er så nydelig og ser så lykkelig ut! Smiler alltid for meg selv når jeg ser det gliset hans, du er superflink:))

    2. Hei. Fint antrekk. Hvor er genseren kjøpt? Den var så fin og skal kjøpe bursdagsgave til ettåringen til en venninne av meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg