HAN ER SÅ FLINK!

I går sa Leo “Pap-pa” for aller første gang, og jeg smeltet helt! Det samme gjorde naturligvis Fredrik!

Og når jeg nå prøver å få han til å si “mamma” eller “ma-ma” så vil han ikke det. Da hvisker han bare “pa-pa” tilbake til meg! Haha!

Jeg fikk faktisk filmet på snapchat rett etter at han sa “pa-ppa” for aller første gang, i håp om at han skulle si det igjen – og det gjorde han!! Hvis dere vil se ligger videoen min på min åpne mystory på snapchat. Dette er snapchatten til bloggen og jeg oppdaterer den så ofte jeg bare kan – @Mammasom16 heter jeg der hvis noen av dere har lyst til å se ♥

Ellers har han fortsatt bare gått rundt å sagt “pa-pa” i dag, kikket ut til gangen og fulgt med på om “pa-pa” snart kommer hjem igjen. Det er jo noen timer til Fredrik kommer igjen enda, men jeg gleder meg til å se hvor glad lille Leo blir når han gjør det!

Håper dere har en strålende dag!!

14 kommentarer
    1. Han e absolutt heilt Nydlig den lille gutten😊 du virke som ein kjempe god å dyktig mor:-) Stå på, du e kjempe flink 🙂

    2. Så nydelig liten gutt Leo er
      Ønsker alt godt for han, deg og familien
      Ha en strålende dag og en fin uke
      også gleder eg meg til å følge med på bloggen videre

    3. Før en søt liten gutt du har! Følgte deg mens du gikk gravid, også sluttet jeg å lese blogger.. Men du virker som en oppegående og flink mor, tiltross for at du ble mor i tidlig alder 🙂 stå på! Ikke ta deg nær av de negative kommentarene! Ha en fin uke videre, og ei go helg 🙂

    4. Så flink! Min har sagt “mammam” en stund nå – hihi <3 Resten kommer nok snart 😀
      Må få lagt deg til på Snapchat!

    5. så sjarmerende liten fyr 🙂 morsomt når de begynner og snakke 🙂 har en snart 3 åring som skravler veldig masse om dagen 🙂

    6. Det er så koselig når de begynner å snakke. Mine sa “pappa” før “mamma.” Flotte gutten, Leo <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg