ET LITE SJOKK.

Jeg sitter på pcen i sofahjørnet og har lagt Leo i det andre sofahjørnet omringet av tepper fordi han skal spise maten sin, – han var helt på vei til å sovne. Jeg kikker bort på han og ser at øynene hans er på vei til å lukke seg.

Jeg kan endelig slappe av litt, og kjenner at det var godt at han sovnet nå. Første luren siden vi sto opp i dag tidlig, og det tror jeg han trengte slik som han har lekt og kost seg i dag.

Og plutselig skjer det… Han reiser seg plutselig opp på knærne, tar flaska i begge hendene og putter den i munnen, før han subber på knærne bortover sofaen for å så sette seg rett ved siden av meg på knærne, og spise resten av flaska på egenhånd?…

Altså?

“Hvor gammel var du igjen, lille venn?”

(Nå har han lært seg å klappe også, så det er en del klapping her hjemme om dagen)

9 kommentarer
    1. Så utrolig nydelig han er!<3 skjønner godt at du er stolt av han, min på 10 uker setter seg opp i sofan selv 🙂
      De blir så utrolig fort store, husker da du skrev innlegget rett føre Leo ble født 🙂 jeg har fulgt deg siden start. Ta gjerne en titt innom min blogg<3

    2. Lise: Sååå hyggelig! 10 uker?! Så utrolig flink!

      Skal selvfølgelig ta turen innom bloggen din, setter så pris på at du har fulgt oss så lenge og at du enda er innom <3

      Klem

    3. Så flott at han har det bra og du Jessica og Fredrik
      Ta godt vare på hverandre
      Utrolig fint å se at Leo blir så godt tatt vare på sånne foreldre skulle alle hatt altså foreldre som tar godt vare på barna og gir dem kjærlighet
      Ha en fortsatt fin mandagskveld og gjør det beste ut av dagen er mitt tips
      Er utrolig stor fan av bloggen og gleder meg til å følge bloggen fremover og å se hvordan Leo har det fra dag til dag
      Ha en fin uke og ønsker dere alt godt

    4. Åå så utrolig flink, dere har all grunn til å være veldig stolte av den lille vakre gutten deres<3

    5. At en baby på 10 uker setter seg selv opp i sofaen er VELDIG lite sannsynlig! Sier ikke det for og være slem eller snakke stygt om noens baby! Men en baby på 10 uker skal ikke sitte.. der er ikke bra for ryggen!
      Uansett.. synes Leo blir bare større og større for hver gang du legger ut bilder av han!:) utrolig fin gutt!:)

    6. Hei Jessica:)
      Synes du er den desidert flinkeste av alle flinke bloggere, og jeg har fulgt deg siden starten. Synes det er trist hver gang du får hat i mot deg, for det fortjener du absolutt ikke. Du skriver så bra, kan ikke fatte at du var dårlig i norsk før.
      Jeg vet jo at du ønsker å gå skole til høsten, men å jobbe med media håper jeg du fortsetter å gjøre. Dette fordi jeg digger talentet ditt og hva du deler. Jeg vil innrømme en ting da, det er at jeg hadde likt det veldig om du utfordret deg selv litt.
      Det hadde vert kult om du hadde lagd videoer på Youtube, skrevet en bok om livet ditt. Holdt foredrag for mødre, som for eksempel er studenter. Men jeg har respekt for at dette må du sikkert tenke en del på.
      Derfor har jeg noen forslag til deg om fremtidlig blogging 🙂
      -Ønsker også å få vite om du er kreativ i annet enn skriving; liker du å tegne, synge eller noe?
      -Hva kunne du tenkt deg å gjøre sammen med Leo når han blir større?
      -Hva gleder du deg til angående at Leo vokser opp og hvordan tips vil du gi han i livet osv?
      Kanskje du også kan gi tips om sminke? fordi du sminker deg veldig fint 🙂
      Med vennlig hilsen Solveig <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg