JEG ER FAKTISK IKKE INTERESSERT

Du sender meg melding. Jeg svarer ikke, men ser meldingen din. Du fortsetter å sende meg meldinger på meldinger, og jeg ser meg nødt til å si i fra. Hvorfor i alle dager stopper du ikke å sende meldinger? Hvorfor stopper du ikke å ta kontakt?

Jeg har også vennninner som blir nedspammet av meldinger fra gamle menn enda de blir avvist og pent bedt om å la være å ta kontakt. Altså, alvorlig talt? Hva skjedde med å ta et nei som et nei og ligge unna? Ofte trenger ikke guttene å være menn en gang, men unge menn som bare ikke klarer å ta hintet. Er det så vanskelig å bare innse at vedkommende som aldri svarer deg faktisk ikke er interessert? 

 

Nei, jeg vil ikke se bilder av dine edle deler. Nei, jeg kommer ikke til å sende deg nakenbilder. Nei, jeg vil ikke utveksle nummeret mitt til deg, 55 år gamle Tor, og nei, jeg vil heller ikke møte deg. Og jeg vil så definitivt ikke gifte meg med deg! Jeg er 17! Jeg pleier sjeldent å se meg nødt til å blokkere noen på Facebook, men hvis jeg gjør det – vær sikker på at det ikke er fordi jeg vil at du skal kontakte meg andre steder.

9 kommentarer
    1. Så sykt irriterende..
      Ofte sender gutter meg bilde av utstyret sitt å jeg sitter der “jaha… Såeh???”
      Hva tenker de? At jeg skal bli forelsket? At jeg skal ville bli venn med de? At jeg synes det er tiltrekkende at fremmede sender bilde av snoppen??
      Fårstår det virkelig ikke…
      Å så spammer de, forventer å få bilder tilbake osc. Noen blir tilåmed sinte når jeg siker at ærlig talt, d der er et dårlig sjekketriks.
      Blir flau på deres vegne.. Haha hoff

    2. Hvorfor anmelder dere ikke når dere får bilder av peniser ? Det er det normale å gjøre hvis man ikke liker den slags oppmerksomhet.

    3. Annmelde hver person som sender meg sånnt!? D e jævli mange, å æ har faktisk ikke tid til å renne t politistasjon bare fordi nån ikke har antenna på haue haha !
      De fleste e ikke norske engang å bor ikke her, så ja vanskelig å annmeldt uansett om æ hadde hadd årken

    4. Anonym: Hæ?

      Dette er på facebook, stort sett. Og mail. Og det må jeg jo ha offentlig på grunn av bloggen når sponsorer etc skal kontakte meg 🙂 Haha, så stygg tone du hadde! Utrolig kjipt at du ikke kan være hyggelig.

      Så for å svare på spørsmålet ditt: SELVFØLGELIG IKKE. Jeg gir aldri ut nummeret mitt til noen jeg ikke kjenner.

    5. Det var til anonym 20.38. Vedkommende skriver at mange hun får henvendelser av ikke bor i Norge. Får man sånt på mobil eller mail,og det er så til de grader irriterende,bytter man mobilnr og mailadresse,og/eller anmelder det. Skjer det på Facebook,så rapporterer man vedkommende.

    6. Har ikke sagt d e på mobil eller mail?
      D e på facebook, instagram osv?
      Fordeom æ blokkere en som gjør d, så slutte jo ikke ALLE.
      Ja æ blokkere dem? Syns du hørtes så jævla grinat ut?? Plage d deg at æ får sånne bilda å i ditt hode ikke gjør nåt med d eller? …

    7. Flirer… plager meg nei,fikk bare frem at du faktisk nyter den oppmerksomheten,for du er sikkert så smellvakker.. Gosh 🙂 Hvis noe av det du skriver er sant da,det kan jo være at du er “helt på nett”.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg