HVA HAR DU GJORT?!

I dag rundt 12-tiden var jeg i byen med lillegull. Vi hadde handlet litt over alt, og jeg skulle bare innom KappAhl før vi skulle dra fra kjøpesenteret, for så se om det hadde kommet noe nytt i newbie-kolleksjonen de har til babyer, fordi jeg synes den er så utrolig fin. Det hadde de, og jeg kikket litt rundt og følte meg litt overskyet innvendig fordi jeg var ganske så trøtt enda. Jeg går rundt å ser litt på diverse bukser og gensere til lillemann, før jeg går videre til en annen avdeling for å se på noe til meg selv.

Jeg finner ikke noe, og setter kursen mot utgangen. Jeg går forbi de andre butikkene før jeg kommer til utgangen, og legger merke til at folk kikker litt rart på meg. Jeg synes det er litt merkelig, men i og med at det ikke er noe som har plaget meg nevneverdig siden jeg gikk høygravid som 16-åring, tenker jeg ikke noe mer over det og fortsetter mot utgangen. Vi har kommet oss ut og er på vei hjem, før jeg kommer på at jeg må ta på Leo vottene sine.

Og da ser jeg det.

Han har på en eller annen måte fått dratt med seg ganske mange fargerike bodyer fra klesbutikken som han ligger å klemmer og sutter på! Herregud, jeg fikk helt panikk og halvløp tilbake til butikken, når jeg kommer frem får jeg stotret frem “Eh.. Han dro med seg de ut, han. Går det bra eller?” Før jeg tar de ut av hendene hans og rekker de til damen som jobbet i butikken. Hun ble ikke kjempe glad, for å si det sånn, men hun virket forståelsesfull, heldigvis!

Haha, herregud som jeg lo av det i ettertid!

16 kommentarer
    1. Haha, morsom hendelse! Sønnen min gjør det samme enda og da er han allerede 1,5år😝 Du må regne med att det kommer å skje mange ganger enda!😂

    2. Hahaha det der gjør min også. Heldigvis har jeg alltid sett det før vi har gått ut av butikken og jeg har nå lært meg å alltid sjekke hendene hans først. Slik har han vært siden han var 6mnd, 1år nå.

    3. Hahah åh, søte Leo! Mamma og pappa ha flere ganger fortalt at vi “stjal” både solbriller og godteri mens de handlet også, og i deres tilfelle oppdaget de det ikke før vi var hjemme, hehe

    4. Kan ikke du også fikse kommentarfeltet ditt slik som Konatil har fått til!? 😄
      Blir mye skrolling opp og ned her hos deg til tider….

    5. Hahaha nå lo jeg godt😂 skjønneste Leo!
      Håper du får en fantastisk kveld videre, herlige Jessica❤

    6. Ikke godt og alltid følge med hva de driver med 😛
      Veldig fin ny header, har savnet noe nytt i det siste! 😀

    7. Hahaha nå lo eg godt 😃
      Skjønn Leo er og morsom fortelling om hva han gjorde
      Ha en fin dag og kos dere masse 😃

    8. Må bare kommentere at jeg syns du taklet kommentaren til “Tine” utrolig bra og modent! Fikk et enda bedre inntrykk av deg nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg