DISSE DAGENE

Åh, nå har jeg faktisk begynt å like søndager. Rar som jeg er. Det er liksom en dag hvor vi alle tre kan slappe av og kose oss. Leo har defintivt fått nok oppmerksomhet i dag, og sovna for en liten stund siden i den fine sengen sin. Elsker forresten at det har vært så fint vær i dag!

Herreguud så blid han er. Er så takknemlig for at jeg har han, og for at Fredrik og jeg kan bo sammen med ham. 

Så flink til å stå!

Nå sover Leo her i sengen sin, har nemlig hatt tidenes storrengjøring på rommet vårt!

Akkurat nå kom Fredrik i døren etter å vært nede i byen for å hente litt take-away til oss. Litt lat, men det er greit siden det er søndag! Fredrik hadde noen venner over på besøk i går, så jeg laget litt god mat og jeg tror de koste seg. Leo har vært supergira helt siden da og har krabbet rundt her som en gal (Gjerne ut på kjøkkenet eller i gangen hvor han vet at han ikke får lov til å være, haha! Jeg har fått ladet ut en del også, Leo og jeg sov til og med til klokken 10 i dag! Med god samvittighet! Takket dere! Tusen takk. Det var faktisk utrolig godt.

Etterpå skal vi nok gå en tur ute, ettersom all snøen plutselig ble borte og da er det mildt sagt ganske mye lettere å trille! Ellers blir det lek og kos med lillegutt. Noen ganger er det så godt å bare sitte hjemme og slappe av med de du er mest glad i.

God søndag til dere alle!

Klem

6 kommentarer
    1. Liker bloggen din veldig mye. Og jeg leser den hver dag 😊 lurte på hvor mange timer Leo sover på dagen og når? Har selv ei på 9 mnd 😊

    2. Så nydelige dere er og fint bildet av Leo
      Kos dere masse videre denne søndagen og ha en fin uke 😊

    3. Han er så herlig blid! Og veldig tidlig ute med alt,kommer til å løpe rundt når han bikker året han der😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg