DET ER GANSKE ENKELT

Hvis jeg ikke liker appelsiner, så spiser jeg ikke appelsiner. Da finner jeg meg heller noe annet å spise.

Hvis jeg ikke liker volvo, så kjøper jeg meg ikke en volvo. Hvis jeg ikke liker grandiosa, så spiser jeg ikke grandiosa. Hvis jeg ikke liker blondt hår, så lar jeg være å farge håret mitt blondt.

Det er det som er så greit med å være et menneske som har fri vilje. Jeg må ikke spise appelsiner fordi andre gjør det, jeg kan heller finne noe jeg liker selv.

Liker jeg ikke å se på Greys anatomy så ser jeg ikke på Greys anatomy. Vil jeg ikke se på idol, så ser jeg heller ikke på idol. Da bytter jeg kanal når det starter på tv2. Og hvis jeg ikke kan fordra kjøpesentre, så oppsøker jeg ikke kjøpesentre. Da finner jeg heller på noe annet.  

Hater jeg damehåndball, så ser jeg ikke på det.

Hater jeg fotball, så trenger jeg ikke spille det.

Vil jeg ikke ha kjæreste, så skaffer jeg meg ikke det.

Og hvis jeg ikke liker mammablogger, så leser jeg heller ikke mammablogger. Det er ganske enkelt.

9 kommentarer

Siste innlegg