IKKE NÅ IGJEN…

Dagen her startet litt senere enn vanlig, nærmere forklart klokken halv 10. Grunnen er egentlig bare at jeg har begynt å bli syk, så det føles ut som at noen har knivstukket meg ca tusen ganger etter hverandre i halsen min. Ellers er jeg i helt grei form! Håper det blir bedre og ikke verre da, riktig nok.

Jeg trener så mye om dagen at jeg går rundt og er konstant støl. Får lyst til å grine når jeg skal bøye meg ned og løfte Leo, haha! Ellers bør jeg kanskje roe ned litt i dag hvis jeg skal bli bedre. Det er jo helg allerede i morgen! Bestevenninna mi kommer hit og vi skal kose oss masse, gleder meg ♥

Ellers har det skjedd forferdelig lite i dag, annet enn at jeg har løpt etter Leo og at han har revet i stykker regningene mine. Spise dem prøvde han også, der ble han heldigvis stoppet! Ellers har ingen av oss orket å pynte oss noe særlig i dag, Leo har på en litt slitt body og jeg går rundt med en ganske stor genser og undertøy samt oppsatt hår. Jeg ser helt gærn ut men i dag orker jeg ikke bry meg.

Dessuten har flere av dere lurt på om Fredrik kan skrive et blogginnlegg igjen snart, og jeg spurte han her i går og svaret jeg fikk var “Nei, jeg vil ikke skrive for så mange tusen folk, tenk om jeg skriver noe feil?!” Haha, måtte le litt av den. Skjønner han godt da, men da vet dere i hvert fall det 🙂 Skal forresten skrive litt om hva som skjer fremover med tanke på Fredrik og jeg snart. Vet veldig mange har etterlyst det.

Nå skal jeg lage litt skikkelig god mat i dag til Fredrik er hjemme før jeg rett og slett skal sove noen timer. Trenger å gjøre det jeg kan for å holde meg frisk, hater tanken på å være syk når jeg er en god del alene med Leo på dagtid! Sist gang jeg var syk, skikkelig syk, var i oktober og det glemmer jeg ikke så lett, for å si det sånn. Grusomt.

Håper dagen deres på jobb, skole, i permisjon, eller hva enn dere har gjort i dag har vært ordentlig fin! Gleder meg til å snakkes senere i dag ♥

15 kommentarer
    1. Elsker bloggen din! Kan jeg spørre hva du trener? Og om du trener hjemme eller på treningsstudio? Du ser så flott ut☺️

    2. Kan du lage et treningsinnlegg hvor du viser hvilke øvelser du tar, hvor mange reps og hvor lenge/ofte du holder på?:) du ser sinnsykt bra ut!!

    3. Marita: Hei Marita! Så herlig å høre, tusen takk 😀

      Jeg trener for det meste rumpe, mage, lår, ben og armer hjemme. Jogger en del innimellom, men det strekker tiden knapt til – så derfor blir det mest hjemmetrening. Dessuten tror jeg at det kan være motiverende for andre mødre å se at man ikke måå ut på treningsstudio for å holde seg i form, for det er en kjent sak at få mødre har mye tid tid til det til overs!

      Utrolig mange gode øvelser og slikt på youtube! Hittil har jeg ikke brukt noen vekter eller annet utstyr enn hva som er her hjemme, men det har jeg tenkt til å handle inn nå snart for mer motstand 🙂

      Klem

    4. Kunne også tenkt meg at du skrev et innlegg om hvilke øvelser osv du tar hjemme, nettopp begynt å trene hjemme selv nå så gøy å få litt inspirasjon 🙂 og som andre skriver: du ser utrolig bra ut, ja!! Kjempe flink 🙂

    5. God bedring til deg nydelige Jessica
      Håper du blir bedre
      Ønsker deg alt godt i livet
      Og god helg 😊💚

    6. Anonym: Haha, nei! Synes ikke det er tidlig, står det i innlegget? Da har jeg i så fall skrevet feil, haha!! <3 sto opp senere enn vanlig i dag fordi jeg er litt syk... Utrolig kjedelig!

      Klem <3

    7. God bedring😊Og kos deg med venninne på besøk i morgen. Ha en riktig flott helg med dine kjære👠

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg