EN NY FAVORITT!

En SÅ fornøyd gutt etter dagens handling av ny ytterjakke! Virkelig en ny favoritt i klesskapet, synes den er helt nydelig! Blå med grått mønster av snøkrystaller ❤

Ei venninne av meg kom til oss helt fra Gjøvik i dag, så derfor dro vi ut på lunsj i tolvtiden og etter det har gått i litt klesshopping og handling til Leo sin ettårsdag. Ellers har vi slappet av og kost masse med lillemann! Kjempehyggelig! Vi var en liten tur hos legen med Leo for første gang også, fordi han hadde en veldig stygg hoste i går kveld og i dag tidlig. Det ga seg imidlertid en del tid før legetimen, men vi dro likevel for å finne en eventuell årsak til dette. Han var helt frisk og rask, så da kan jeg sove godt i natt også! Han fikk til og med stikk i fingeren og lagde ikke et eneste pip. Så flink!

Jeg tar det litt i mitt tempo med bloggingen nå. Jeg trenger litt tid som dere sikkert har skjønt, og prøver å få ting til å synke inn. Vil takke så utrolig mye for alle fine og støttende kommentarer!

Ha en fin torsdagskveld! Regner med at dere gleder dere minst like mye som vi gjør til HELG <3

20 kommentarer
    1. Synes det er så trist å lese at hver gang du skriver han er syk, dårlig form (ikke allmentilstand nødvendigvis) men som hoste foreksempel, så drar du han likevel ned ut på shopping… virkelig lite smart å ha med så små på senter og butikker når tilstanden ikke er topp, både for deres helse og alle andre små sin som befinner seg rundt dere :-/ Prøver ikke å være slem her i det hele tatt! Synes du gjør en super jobb, og klarer meg ikke en dag uten å sjekke bloggen din. Du er super.

    2. Selv om han er frisk, kan han fortsatt vere smittefare for andre. Har en jente på 1år selv med nedsatt immunforsvar, som har vore syk siden august omtrent, siden alle andre drar barnet sitt ut når det er sykt/nettopp har vore sykt

    3. Anonym: Tror virkelig ikke det var noen smittefare, altså 🙂

      Han hadde sist feber på natten i onsdag forrige uke, on jeg husker riktig. Etter det har det vært helt rolig frem til sent i går kveld når vi skulle sove, og da begynte han og hoste stygt. Det gjorde han til i dag tidlig klokken omkring 08:30 tvert, men jeg ringte likevel og bestilte time. Når vi kommer dit til legen klokken 13:00 hadde han ikke hostet noe siden tidlig på morgenen, og legen sa han var helt fin og frisk. Kunne vært at han hadde reagert på noe, eller om han hadde satt noe skikkelig i halsen. Han hadde ingen feber.

      Tror ikke han utga noe smittefare overhodet, men om du mener det beklager jeg selvfølgelig for at vi dro ut og shoppet litt klær til Leo etter vi hadde fått klarsignal fra legen.
      Klem fra oss <3

    4. På det kjøpesenteret var det garantert masse andre folk som også var forkjølet eller andre ting. Tror ikke akkurat Leo var noen større smittekilde enn noen av dem 😉 man må kunne leve å…
      Godt å høre at alt er fint med Leo! Og håper du har det fint også 🙂

    5. Mammapå26: Ja, var veldig betryggende å høre at alt var bra <3 de siste dagene har vært veldig tunge men jeg håper dette løser seg på best mulig måte. Utrolig glad for å ha deres støtte!

    6. Enig med deg mammapå26 tror nok det veldig mange som er syke som drar ut!
      Men veldig godt og høre at alt er fint med skjønne Leo. Stå på, du er ei utrolig flink mamma. Og håper alt er bra med deg også 🙂

    7. Det ene øyeblikket kommer en blogg der det ser ut som om det nesten er “verdenskrise”, der du ber om ro, er så deppa, osv…
      I neste er du så forelska, så er du på shopping med ei venninne… Vet snart ikke hva man skal tro, helt ærlig,
      I tillegg så har du tydeligvis kjøpt deg plass til alt dette på bildeshouten????

    8. Anonym: Dumt du skal være så frekk!

      Kan jeg ikke ha det forferdelig vondt fordi jeg drar ut på lunsj med ei venninne, og fordi jeg knipser ett bilde av Leo og Fredrik og skriver at synet av dem sovende sammen gjør at jeg føler meg forelsket?

      Jeg kan jo ikke bare ligge inne i sengen og synes synd på meg selv. Jeg må jo prøve å få tankene på noe annet. Jeg skrev jo at jeg tar bloggingen i mitt tempo og disse to innleggene i dag har ikke akkurat vært utmattende, heldigvis. Det var så innmari vondt å måtte dele at jeg ikke klarte å blogge mer i går fordi det hadde skjedd noe fryktelig vanskelig, så ikke bruk det mot meg – vær så snill.

      Ja, likte så godt det innlegget med bildet av Fredrik og Leo at jeg shoutet det på blogg.no – det kostet jo knappe 45kr og vil jo gjerne at flere skal oppdage bloggen min og kanskje like innleggene jeg skriver. Det vil vel alle bloggere (?) Vet ikke altså, men det vil hvert fall jeg 😀

      Dessuten hadde jeg ikke brukt bildeshout på lenge før jeg “oppdaget” det nå igjen for et par dager siden, så er jo morsomt å se om jeg får noen flere lesere eller ikke. Tror likevel det ikke blir noen varig bruk av det, vil jo gjerne at andre mindre bloggere skal få slippe til og å få oppmerksomhet de og.
      God klem herfra!

    9. Frekk? Synes du det er frekt at jeg lurer?
      Det som fikk meg til å reagere er at du først shoutet innlegget der du har det så fælt, så innlegget der du er så forelsket.
      Jeg synes overhodet ikke det er frekt å lure på hva som skjer (ber deg ikke om å fortelle noe som helst) og jeg et sikker på at det slett ikke bare er jeg som synes det er merkelig.

    10. Anonym: Ja, jeg synes måten du la frem ting på var veldig frekt. Håper det bare var jeg som tolket det slik og at du ikke mente det frekt, da!

      Men nå fikk du jo svar. Hadde det vært bedre om jeg lå inne og gråt hele dagen, istedenfor å prøve å tenke på noe annet? Har heldigvis så snille venninner som stiller opp og kjører tur retur Gjøvik – Larvik for å støtte og hjelpe meg.

      Uansett hvordan du vrir og vender på det kan jeg selvfølgelig dra ut for å få tankene over på noe annet selv om jeg har det helt grusomt. For det legger jeg ikke akkurat skjul på at jeg har. Hva med de som er psykisk syke? De drar jo ut de også, betyr ikke at de ikke er syke. Nå mener jeg Selvsagt ikke at det at har det fryktelig vanskelig nå er det samme som å være psykisk syk, for det har jeg vært og jeg vet at det ikke kan sammenlignes overhode. Men nå satte jeg det bare veldig på spissen for å få frem poenget mitt.

      Jeg skulle gjerne ønske jeg kunne fortalt deg hva som skjer om dagen. Men jeg kan dessverre ikke dele alt ukritisk. Grunnen til at jeg for øvrig blog shoutet gårsdagens innlegg om at det har skjedd noe grusomt et for så vidt for at leserne jeg har skulle få det med seg. Er ikke alltid jeg rekker ut til så mange på Facebook-siden til bloggen, så da tenkte jeg det var en grei løsning. Hadde jo ikke noe annet å “tjene” på å blogshoute det innlegget uansett.

      Dessuten kunne jeg jo skrevet enda et blogginnlegg i dag om hvor fælt jeg har det nå, men da tror jeg nok mange ville gått lei. Jeg tar bloggingen i mitt tempo, og hvis det er irriterende at jeg har blog shoutet de to siste innleggene mine så kan jeg selvfølgelig stoppe med det! Ingen problem i det hele tatt 🙂

      Ha en god kveld da 🙂

    11. Nydelig jakke du har kjøpt til Leo 🙂
      Og angående kritikk av shouting av innlegg .. Jeg ser virkelig ikke problemet. Dine penger og ditt valg , og som blogger ønsker man selvsagt og nå ut til flest mulig lesere.
      Og att man har det vanskelig vil heller ikke si att man er immun mot og se fine ting i hverdagen ” slik som bilde av pappen og Leo ” Det er jo akkurat slike øyeblikk som kan holde en oppe om en ellers har en litt vanskelig periode! Man må jo prøve leve så normalt som mulig selv om ting kan være tungt.
      Stå på og ta vare på deg selv og din flotte lille familie:) Du virker som en utrolig flott person Jessica .. Du virker reflektert og voksen og er nok en super mamma for lille Leo! 🙂

    12. Vil bare si først at jeg er fast leser og elsker bloggen din! Du er utrolig flink❤️ jeg vet at dette er en blogg hvor du skriver om barnet ditt, men kan ikke du begynne å skrive noen innlegg om deg selv også?:D for eksempel hvilken sminke du bruker eller anbefaler, kanskje noen brae sider du bestiller fra, eller nytt innkjøp av klær og sånn? Det hadde vært morsomt!

    13. Hei! Tenker på der du skriver om at Leo hostet på natta: min gjorde det samme Fra han var litt over året. Legen trodde først det kunne være refluks. Men derretter forsøkte vi med astma-medisin (tror det var flutide), noe som hjalp veldig. Brukte det i ca 1 år, og nå hoster han ikke lenger, og bruker heller ikke medisinen. Mener ikke at det behøver å være det samme med Leo, men du kan jo ha det i bakhodet hvis han skulle fortsetter å ha plagsom hoste på natta.

    14. Hei:) hvis Leo hoster mye på kvelden, natta legg en halv løk (fersk) ikke så langt fra senga.. Vet det høres sykt ut men j vet mange som gjør det og j har gjort det selv m mine:) funker faktisk.., les feks pappa hjerte sin blogg eller kona til., der står det mye om det:)

    15. Så skjønn han er
      Leo er bare knall skjønn
      Leo er heldig som har så nydelige og flotte foreldre 🙂

    16. så utrolig vakker leo er og nydelig jakke 🙂
      Kanskje du bør sjekke lille leo for astma, bare for og utelukke det 🙂 min har hatt det siden han var 8mnd

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg