HVA KOMMER TIL Å SKJE?

Jeg ser tilbake i arkivet mitt og ser hva jeg har skrevet for akkurat ett år siden. Bilder av babyklær i størrelse nyfødt, minileker og min store gravidmage. Sammen med bildene kommer alle følelsene og tankene knyttet til dem akkurat som om jeg hadde glemt dem i mellomtiden. Jeg husker presist hvordan jeg følte meg, hva jeg tenkte, hvilken spenning jeg kjente på, og hvordan jeg hadde det.

Men jeg glemmer det helt sikkert til neste gang jeg ser bildene fra den tiden igjen.

Lurer på hvordan jeg har det om nøyaktig et år fra nå. Hva gjør jeg? Har jeg det bra? Har jeg tatt de rette valgene på veien, har jeg prioritert det viktigste? Og finnes det egentlig bare noen få “riktige” valg? Bor jeg fortsatt her? Hva har skjedd til da?


Livet er så rart. Det skjer bare ting hele tiden og det eneste man kan gjøre er å prøve å styre det så godt man kan i riktig retning, og å håpe at det går bra på de frontene hvor man ikke får bestemt noe i det hele tatt.

Det er litt skummelt, egentlig. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg