JEG + FREDRIK =


=


12 kommentarer
    1. Jeg likte veldig godt innlegget! Morsomt å se! 😀
      Meeeen jeg synes overskriften ble litt “lure seg til lesere”
      I og med at så mange lurer på hvordan det kommer til å bli mellom deg å Fredrik
      Jeg ble litt sånn “ååå herregud er de sammen igjen” åsså var det barnebilder, man blir litt skuffa haha, selvom man liker innlegget,
      håper du forstår at jeg mener kun konstruktiv kritikk 🙂

    2. Anonym: Så utrolig bra du likte det!

      Vet du hva, jeg beklager om innlegget hadde en misvisende tittel! Jeg så det jo litt selv, men samtidig passet jo overskriften godt til innlegget når man først fikk lest det! Men tar selvfølgelig til meg kritikken, og håper ingen av dere føler at jeg ofte holder på med såkalte “click-baits” og vit at det overhode ikke var baktanken med dette innlegget!

      God klem

    3. Anonym: Synes du?? Vi møtte faktisk en bekjent i byen i dag som mente Leo var prikk lik mammaen sin, altså meg – og det er jo ikke så ofte jeg hører det siden han ligner så fryktelig på Fredrik! Derfor er det utrolig koselig at noen av dere synes han ligner veldig på meg også 😀

      Klem

    4. så utrolig søte du og fredrik var som små 🙂 synes Leo var mest lik Fredrik,men ser likhet mellom dere også 🙂 nydelig liten gutt dere har 🙂

    5. Fine folk dere er, Leo ligner dere begge syntes jeg Vertfall, en god blanding😊 Kommer du til å fortsette bloggen når du er startet på skolen? Jeg håper du gjør det, jeg syntes du er veldig flink til å skrive, og får bloggen interessant. Noe jeg ikke syntes mange andre blogger får til like bra. Jeg Kjønner det jo selvfølgelig om bloggen blir litt nedprioritert da…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg