DAGENS HØYDEPUNKT!

Herregud, i dag har jeg ledd så mye at jeg har begynt å gråte! Leo og jeg tok noen bilder i dag på snapchat, det vet jo dere som allerede følger meg der, og etterhvert ville jeg prøve face-swap funksjonen. Altså at du bytter ansikt med den andre personen som er inne i bildet på snapchat. Kan vel ikke si annet enn at det resulterte i hysterisk latter!


Herregud som jeg ler. Håper noen av dere synes det var i hvert fall litt morsomt, for jeg måtte jo selvfølgelig dele dette med dere også når jeg innså at jeg ikke klarte å stoppe å le. Det ble dagens høydepunkt for vår del, håper det gjør deres dag litt morsommere også! ♥

6 kommentarer
    1. Så morsomt! Prøvde det samme med meg og min datter på en mnd, det var hysterisk morsomt!😂 Ha en fin kveld videre fine deg❤️

    2. Ok, du vet du leser et morsomt blogginnlegg når mannen din spør “hva er det du sitter og ler av??” 😀 Haha!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg