JEG TRENGTE DETTE I DAG..

I dag når jeg skulle sminke meg etter Fredrik hadde kommet hjem fra jobb, kommer Leo i full fart krypende til meg og jeg merker at jeg er sliten etter dagen (Og natten) Jeg spør Fredrik ” Kan ikke du ta Leo mens jeg bare får sitte 2 minutter i fred og sminke meg litt?” Sier jeg mens jeg strekker meg for å ta i mot den lille gutten min mens jeg venter på svar.

Og da svarer han noe som får meg til å innse noe viktig, som ble enda viktigere etter en slitsom natt og morgen.

“Men Jessica, det er jo ikke lenge til han kommer til å brase inn døren etter han har vært på skolen, for å så gå på rommet sitt og dra ut med venner, og så sjeldent komme bort til deg for å få oppmerksomhet lenger”

Vet du hva, det er helt sant. Jeg våknet til.

Så da satt vi der borte samtidig som jeg sminket meg. Leo satt rolig på fanget mitt, og jeg begynte å grue meg bitte litt mer til han blir så stor at han ikke vil sitte på fanget lenger. For den dagen kommer fort nok som den gjør.

5 kommentarer
    1. Herlig..<3 Jeg er der nå.. Hvor eldste foretrekker rommet sitt og yngste helst vil være ute med venner..heldigvis er de litt mammadalter også 😉 Så nyt det <3 men det er også lov å være sliten. Det er en krevende alder Lillegutt er i nå, der han skal utforske alt og du må være på hele tiden.

    2. Ja den tiden går veldig fort 🙂 så ta vare på den, min på 3 år, vil nesten ikke sitte med mamma lengre engang 🙂 han skal leke selv og klare det meste selv fortiden 🙂

    3. Tiden går så fort, men allikevel trenger man litt tid for seg selv:-) Min eldste reiste til USA 18 aug for å være utvekslingsstudent frem til jeg skal hente han på Gardemoen i juni. Når jeg stod og tok farvel med han, da 16 år, så jeg for meg han som liten og kunne ikke skjønne at han nå stod på terskelen til sitt største eventyr. Han ble 17 i november og nå er det bare noen mnd til jeg ser han igjen. Heldigvis har jeg en på 6 og ei på 14 år igjen hjemme som holder meg i aktivitet. Det har, bortsett fra savnet, vært utrolig gøy å få følge hans år gjennom bilder. Når jeg ser tilbake har tiden fløyet fort, og som deg, får man noen tankevekkere underveis:-). Kos dere masse med den nydelige gutten deres. 🙂 klem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg