DE SISTE FORBEREDELSENE!

Hei alle sammen fra en stresset meg!

Nå tidligere i dag streiket kamera nummer to, så dere kan tro at jeg har hatt en fryktelig bloggervennlig dag. Haha, nei! – Ikke akkurat. Men ting ordner seg, og jeg venter mamma og søsteren min som kommer fra Gjøvik når som helst nå, så vi kan dra ut for å kjøpe ny kameralader (!) og det siste jeg mangler til Leo sitt selskap som er i morgen. Fikk skikkelig tidspress på meg når jeg innså i dag tidlig at det er jo pokker meg i morgen selskapet er! 

Jeg mangler blomster, duker, og litt pynt. Og den hersens kameraladeren så jeg slipper å pine meg selv gjennom å skrive et til blogginnlegg med ræva bilder. Dere fortjener bedre og det gjør jeg også, haha!

Bursdagskaken hans skal vi hente i morgen tidlig i Sandefjord, og resten av dagen blir både stressende og koselig. Mamma skal bake en siste kake til i morgen, og jeg må vaske og rydde det siste samt få tak i alt jeg mangler. Jeg får heldigvis god hjelp, og gleder meg selvsagt mer enn jeg stresser ♥

Oppdaterer dere ytterligere så fort jeg kan utover dagen, gleder meg veldig! God helg til alle ♥

11 kommentarer
    1. Dette kommer til å gå kjempe bra! <3 Jeg vet hvor mye det er som skal gjøres i stand dagen før siden jeg akkurat har holdt en bursdagsfeiring for Emily her hjemme.
      Ønsker deg masse, masse lykke til imorgen og jeg gleder meg til å se bildene fra feiringen til fine lille Leo. <3
      Mange klemmer til dere begge to, Jessica! <3

    2. Har ikke noe med innlegget å gjøre.
      Vet ikke om du gjør det allerede, men anbefaler deg å spare en del hver måned(om du har råd). Da kan du veldig lett ta en pause fra bloggen i 1-2 måneder om du har en veldig dårlig periode i livet ditt og du slipper å ha dårlig råd de månedene.😄

    3. Du er såååååå pen Jessica jeg digger deg. Utrolig sterk jente med sterke meninger. Leo er en søtnos❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg