KVELDEN FØR…

En liten oppdatering til dere, endelig!

Jeg beklager så mye at jeg ikke har hatt mulighet til å oppdatere dere litt før nå, men det får bare gå akkurat i dag! Fikk lagt på fine nye negler av søsteren min som var ferdig for typ 10 minutter siden, så her har det virkelig gått unna i dag. Det har vært ganske kaos til tider, var innom sikkert 10 butikker. Haha! Fikk heldigvis tak i alt jeg skulle da, inkludert kameralader – så dere kan glede dere til flotte bilder fra selskapet i morgen! Endelig! Været ser også ut til å bli bra, så det gledes virkelig

Jeg har funnet en fin og passelig kjole jeg skal bruke til i morgen også, og Leo sitt antrekk er lagt frem, så jeg mangler kun å plukke ut sko. Vet ikke helt om jeg kommer til å orke å gå i de hele selskapet, men det er litt koselig å pynte seg litt ordentlig i blant også. 


 

Leo har kost seg så mye i kveld med familien min som har kommet hit i anledning bursdagsselskapet til Leo i morgen! Nå som vi endelig er “ferdig” (i hvert fall nesten) sitter vi foran tvskjermen og slapper av, fryktelig deilig etter en stressende dag. Nå skal jeg kaste i meg litt pitapizza før jeg må i seng for å orke opp i morgen klokken åtte!

Ønsker dere en kjempefin fredagskveld videre ♥

3 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med bursdsgsgutten – han er så vakker. Lykke til med feiringen og Kos dere masse. Riktig god påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg