DEN STORE DAGEN!

Åh, for en koselig dag det har vært! Nå har så og si alle gjestene dratt, og Leo sover søtt i sengen sin. Det ble ganske stress i dag tidlig og jeg satt for å gjøre ferdig noe av de siste forberedelsene allerede klokken 08:00, men det var DEFINTIVT verdt det. SE så fint det ble!


Jeg er i hvert fall superfornøyd med resultatet, og jeg har virkelig stått på så det føles veldig bra. Leo fikk så mange fine gaver som jeg har tenkt til å vise dere i et eget innlegg, og han har smilt og kost seg i hele dag han også. Kjempekos!

Gratulerer med dagen til verdens vakreste lille gutt på forhånd! Bursdagen hans er på onsdag den 23 mars, men vi er veldig glad for at selskapet ble satt til i dag, været har vært fantastisk og dagen har virkelig vært super ♥

11 kommentarer
    1. Så fint du har gjort det Jessica! Du er så flink:)
      Synes det så kjempekoselig ut,og ser ut som Leo
      har kost seg masse<3
      Gratulerer på forskudd til lillestore Leo<3

    2. Så gøy å se bilder fra dagen til Leo. Vi skal feire 1 års dagen til gutten vår her i huset om 2 uker og nå fikk jeg noen ideer😊
      Så fin han var i skjorta, men åssen bukse har han? Er det strømpebukse? Så fin ut samtidig som den så behagelig og lett å bevege seg i😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg