SLITEN, MEN LYKKELIG!

Nå har vi vært ute å spist litt sen middag, og jeg kjenner at jeg holder på å sovne hver gang jeg lukker øynene. De siste dagene har tatt på, ikke bare på grunn av planlegging med bursdagen til Leo, men også en del stress og ting jeg skulle gjort for lenge siden – i tillegg til at jeg ikke har sovet godt om natten fordi Leo er så glad i holde det gående utover natten når jeg er stuptrøtt, haha! Jeg klager absolutt ikke altså, for selv om jeg er litt sliten så er jeg veldig lykkelig nå ♥


Vi har utrolig mye koselig i vente fremover, så dette er langt fra det siste store høydepunktet dere vil se – selv om dette har vært et veldig stort et og noe jeg har sett frem til veldig lenge. Leo vokser så mye nå og jeg vil bare nyte tiden med familien min og nyte tiden før han vokser fra meg, se frem mot sommeren og lange kvelder i hagen og masse lek ute med nydeligste Leo. Gleder meg så mye til den første sydentuen vår og turer på stranden til sommeren, og alt jeg skal dele videre med dere.

 I kveld skal vi bare se en film eller to og ha besøk av familie fra Gjøvik som blir her til i morgen, så det blir en etterlengtet rolig kveld uten store planer på agendaen her i huset.

Ha en fortsatt god helg ♥

11 kommentarer
    1. Hva var det innlegget du skrev der du forklarte om at noen mente du hadde lagt opp til at folk skulle tro du var gravid? Fikk opp på bloglovin at du hadde skrevet innlegg, men fikk ikke åpnet det :/ det jeg alltid har likt med deg er at du er ærlig og står for det du sier, så jeg hadde ikke ventet meg at du skulle slette ett innlegg..:(

    2. Anonym: Hei!

      Jeg bare har det fryktelig tøft for tiden og tåler nok ikke så mye som jeg vanligvis gjør. Det er virkelig ikke likt meg å slette et blogginnlegg, men det ble så mye spekulasjoner i kommentarfeltet og folk beskyldte meg for å ønske å fortsette spekulasjonene rundt graviditet fordi jeg skrev et innlegg for å sette en stopper for det (Fuck logic, tydeligvis)

      Kort fortalt ville jeg bare forklare at jeg aldri i min villeste fantasi hadde forestilt meg at det skulle bli så mye styr ut av at jeg nevnte at jeg var kvalm en gang, og at jeg hadde et par viktige ærender, samt at jeg hadde hatt lyst på is i forskjellige blogginnlegg kun èn gang. Jeg har skrevet at jeg har vært kvalm tidligere i tidligere blogginnlegg, og at jeg har hatt viktige avtaler og at jeg har hatt lyst på kinesisk mat feks – og aldri har noen reagert på det eller i det hele tatt hevet et øyenbryn. Nå tok det helt av og jeg var ikke klar over eller klar for alle spørsmålene som dukket opp. Det var aldri meningen å gjøre slik at leserne mine følte at jeg la opp til spekulasjoner, og det var aldri med intensjoner om å gjøre nettopp det i det hele tatt. Det kan jeg sverge alt jeg eier og har på.

      Dessuten skrev jeg i slutten av innlegget at jeg ville legge det dødt, at jeg skrev innlegget for å sette en stopper for alle spekulasjoner og om jeg bar på noen hemmelighet kom det til å komme ut når jeg eventuelt/evt ikke var klar for det. Hvis jeg ville at leserne mine skulle spekulere hadde jeg jo bare gitt faen i å skrive noe innlegg for å få det til å stoppe.

      Som sagt haglet det inn kritikk og enda mer spekulasjoner, og psyken min taklet ikke det nå. Jeg tåler mye men når jeg har vært så langt nede som det jeg har, har det vært mye letter å bryte meg ned. Meldinger strømmet også inn, ingen særlig hyggelige. Gruet meg til å logge inn på bloggen og har hatt det så innmari vondt de siste ukene og det har jeg jo vært ærlig om her inne.

      Jeg kan love at det ikke skal skje igjen. Og håper forklaringen min er forståelig og at dere kan forstå hvorfor jeg gjorde det!

      God klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg