HVA TENKTE JEG PÅ?

Haha.. I dag, dere.. Har mildt sagt vært en utfordrende dag. Jeg startet dagen med å tråkke på legoklosser ute i stuen med Leo i armene. Jeg døde, nesten. Herregud så grusomt vondt det er?

Neida, uansett, sett bort i fra at mobilen min har gått til et visst sted (JA, igjen!) så har dagen faktisk vært en god en. Jeg har bare irritert meg grønn over hva i huleste heite jeg tenkte på når jeg lot søsteren min sette på akryl negler på meg, ettersom disse er i veien ca konstant,  hele tiden. Tror jeg glemte at det ikke bare er å ta av de, men at de faktisk sitter på en stund nesten uansett. Dere småbarnsmødre som har på dere negler hele tiden: Jeg aaaaner ikke hvordan dere klarer det. Haha!

Det har vært så utrolig fint vær i dag at jeg satt og gledet meg til Fredrik kom hjem så vi kunne ta oss en tur ut for å gå litt og kanskje spise litt også. Det var superkoselig, men jeg skulle ønske det var varmere i skyggen slik at vi kunne ha spist ute også. Elsker været om dagen, håper for Guds skyld det ikke tar slutt ♥

De av dere som går på skole har vel påskeferie nå? Må være kjempedeilig, nyt dagene! Og dere som ikke har enda, dere er ikke alene – Fredrik har ikke ferie før på torsdag ♥ Hold ut!

Klem

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg