HER ER DE…

Endelig fikk jeg knipset noen skikkelig fine bilder av gavene Leo fikk i bursdagsselskapet sitt av venner og familie! Vi fikk også ganske mye penger til ham, men dette tok jeg ikke bilder av da vi alle vet hvordan penger ser ut, haha ♥

3 pk med kortermede bodyer ♥​ To barnebøker ♥​

Genser ♥​ Bukse ♥​ Barnebok ♥​

Genser ♥​

Bergans sekk ♥​ Blafre sekk ♥​

Boks med Lego duplo ♥​ Trampe kanin – bamse ♥​ Bamse ♥​

Barnebok ♥​ Kanin kosedyr ♥​

Regntøy i større størrelse til bla barnehagen ♥​

Vårjakke ♥​ Hjemmestrikket lue ♥​

Mange fine kort ♥​

Og så fikk han jo den lille leken av oss også, ikke at han egentlig trenger flere leker nå! Hehe! Han har så mye leker at jeg har sett meg nødt til å flytte noe ut på rommet hans, han trenger jo dessuten ikke å ha alt han har av leker ute i stuen til en hver tid heller så!

Nå skal jeg forberede litt til selveste ettårsdagen i morgen! Heldige Leo som kommer til å få en fantastisk bursdag med mammaen og pappaen sin, vi gleder oss sånn ♥​

7 kommentarer
    1. Så flotte gaver til en flott liten gutt 🙂
      Men forresten, har Leo aldri brukt smokk? Kan ikke huske å ha sett bilder av ham med smokk skjønner du! Mye mulig du har skrevet om det før, men kom plutselig til å tenke over det 😀

    2. Hei:) så du skulle melde deg på kjære mamma. Har de kontaktet deg? Jeg ble oppringt i dag men tror jeg må feige ut! Haha.

    3. Bare et lite tips: lukkesnoren på Bergans sekken er farlig lang. Klipper de en god del. En 4 åring ble kvalt av en sekkesnor i en bhg på Vestlandet for et par år siden.

    4. Det er kjempeflott at dere forbereder dere så godt til barnehagestart med tanke på klær osv. Og noe jeg syntes var litt morsomt, er boka om “lille larven aldri mett”. Den har de hatt i barnehager jeg har jobbet i, spesielt på småbarnsavdelinger. Den er populær, og blir mye brukt i samlingsstunder osv. Kanskje noe å bruke tid på å lese og bli kjent med? Og hvem vet – kanskje det er en bok som interesserer? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg