En liten nyhet

Hei alle sammen!


Tenkte bare å dele denne lille nyheten med dere for å unngå spørsmål og spekulasjoner 🙂 I dag har Fredrik og jeg valgt å gå ut med at vi er kjærester igjen. Det har vært stille på denne fronten en god stund, og det med god grunn. De siste 6 månedene siden bruddet har vært noen av de tøffeste månedene i livet mitt, og jeg er evig takknemlig for at alt har ordnet seg og for at Fredrik og jeg kom oss ut av alt sammen, med hverandre i behold.

Jeg har opplevd mye motstand etter jeg i starten var åpen om bruddet, men som dere vet lar jeg meg ikke knekke så lett. Selv om det ikke akkurat har vært veldig oppløftende å lese stygge spekulasjoner om at dette har vært et PR stunt. Det har vært skikkelig vondt for meg, og det at noen bare i det hele kan vurdere å tenke at dette har vært et PR stunt gjør meg direkte uvel og kvalm. Da skulle dere ha vært her i tøffe stunder og sett meg inn i øynene når jeg har grått. 

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt fortalt av de som har hørt hele historien rundt bruddet at de tror vi er et fåtall som kom oss gjennom dette sammen. Jeg kan med hånden på hjertet si at forholdet vårt nå er bedre enn tidligere. Vi kommuniserer på en helt annen måte, vi er mer åpne enn tidligere og har lært mye om hverandre og hvordan vi bør håndtere ulike situasjoner som kan oppstå. Og vi har måtte lære det på den harde måten. Vi har jobbet beinhardt for å få dette til å gå, og endelig kan jeg dele nyheten: Fredrik og jeg er kjærester. Og vi håper for Guds skyld at det forblir slik i lang, lang tid fremover. 

For det fortjener vi nå ♥

72 kommentarer
    1. Den første kommentaren hørtes jo helt feil ut🙈 Hørtes jo nesten ut som om dere hadde nettopp blitt sammen 😛
      Det jeg egentlig hadde tenkt å skrive var at det var utrolig herlig at dere fant tilbake til hverandre 🙏🏼 var utrolig koseligt å høre 🙂
      God påske til alle 3

    2. Hurra!!! ENDELIG! Nå ble jeg så glad på deres vegne! 😊😊 Håper på at dere skulle finne tilbake til hverandre! FANTASTISK! 😊😊

    3. Dere er sterke! Heier på dere, og dere virker som verdens beste foreldre for Leo 😊 Ble glad på alle tre sine vegne nå ❤️

    4. Ååå så gøy jessica, endelig ble dere sammen igjen!! 🙂 jeg håpet å gledet meg til å få høre det, det er så godt for både dere to å Lille Leo attt dere holder sammen 🙂 husk att krangling fører ingen veg, jeg vet ikke hvorfor dere hadde ett brudd og jeg har ikke noe med det å gjøre, MEN stopp ihvertfall mens leken er god;) gratulerer igjen da skjønninger :)<3 klem.

    5. Jeg er så glad på deres vegne! Jeg har lest bloggen din i lang tid nå, og jeg “så” hvor tøft du hadde det i ettertid, men denne nyheten gleder meg virkelig 🙂

    6. Andrine: Setter så stor pris på det <3

      Er utrolig glad for at vi klarte å komme oss gjennom dette. En stor takk til dere for all støtte og gode ord.

      Klem

    7. Så kjekt å høre:) Jeg har egentlig håpet på at dere ville finne tilbake til hverandre etter hvert, dere er jo ment to be da:) Veldig bra at dere klarte å finne ut av ting da:)

    8. Åhh gratulerer såå mye til dere begge! Dette har vi alle leserne dine ventet lenge på. Dette viser bare hvor modne dere er som har kommet dere gjennom dette sammen med et barn midt oppi det hele. Utrolig herlig!<3

    9. Så godt å høre, så fantastisk for dere alle tre <3
      Ønsker dere en fin påske videre, flotte fine lille familien 🙂

    10. Så flott for dere! Dere er et flott par og viser tydelig at dere er voksne, fordi det er ikke mange på deres alder som er så sterke som dere. Lykke til videre, og jeg håper dere koser dere sammen som en familie 🙂 <3

    11. Endelig!!!! 😍 Åååååh har ventet lenge på det her!!!
      Lykke til dere to, viste dere ville klare å fikse opp i dette! Hadde ihvertfall mye håp. Dere virker ganske voksen og moden begge to, ikka alle som hadde klart å lleve slik som dere dette siste året, så all respekt til dere! You go giiiiiiirl!!! 😍

    12. Ååååå godt å lese <3 Har heiet på dere hele tiden <3 Dere er utrolig herlige sammen <3 Jeg er så glad på deres Vegne <3
      Håper dette går rette veien nå <3
      Klem <3

    13. Ååå, seriøst dette var så sjukt koselig å høre! Ja, kjæresten lurte på hvorfor jeg jubla og ropte “JAAA”, hahaha. Kos dere i påsken! Det fortjener du 🙂

    14. Så herlig å lese Jessica! Det står det stor respekt av, og jeg ønsker deg og den fine familien din all lykke i fremtiden! ☺️☺️💕

    15. Så koselig å høre! Nå ble jeg veldig glad på deres vegne <3
      Dere er et gode forbilder for mange. Jeg håper det er flere som tenker over at forhold kan fikses, å ikke bare er bruk og kast! Jeg vet jo ikke grunnen til at det ble slutt, men synes dere er flinke som fikk ordna opp i det!
      Gratulerer <3

    16. Så utrolig koselig 🙂 Unner dere det beste <3. Håper det varer og dere med tiden blir gift og får flere barn :). best for barnet hvis foreldrene kan være sammen,men da må det jo selvsagt funke og begge være lykkelige 🙂

    17. Åå så koselig at dere fant tilbake til hverandre. Kjempe koselig se 🙂
      Ønsker deg en fin påske videre 🙂 du er en utrolig god og flink mamma det viser du virkelig 🙂 leser bloggen din fast. Får masse nyttige tips
      fra deg til senere i fremtiden 🙂

    18. Gratulerer! <3 Det virker som om dere har vokst sammen, spesielt siden dere har bodd sammen selv om dere ikke lenger var sammen. Det er utrolig fint å se at dere kom dere gjennom det og er sterkere enn noen sinne. Selv om jeg ikke kjenner dere, så er det veldig fint å se deg lykkelig 🙂

    19. Gratulerer så utrolig mye!! Jeg ble så glad når jeg leste det ❤️
      En forsatt god påske til dere 😊

    20. Så godt å høre. Det var det jeg viste heletiden at dere kom til å finne tilbake til hverandre.Dere er forbilde til mange, ja det kan jeg love dere.
      Utrolig flink jente er du som passer godt på sønnen sin og kjæresten.Dere burde være veldig stolte av dere selv som foreldre.og det er jeg helt sikker på dere er. Jeg håper inderlig at dere er sammen i mange mange år for dere er en fantastisk familie💙

    21. Så bra dere fant ut av det, men jeg bare lurer på om det er en spesiell grunn til at du ikke viser hele bilder av deg lenger? Sånn som det har vært en stund nå har du bare postet bilder av deg hvor man ikke kan se magen din og bare gammle bilder av deg. Sånn som det har virket på bloggen din, virker det som du er gravid igjen og jeg forstår at man vil vente litt med og si sånt til verden, men…. Du drar det ganske langt noen ganger. Hvis du “ikke” er gravid som du selv sier så hvorfor ikke vise et helfigur bilde av deg selv fra dagens dato da? Så slipper vi jo og spekulere i mye av det du skriver 😉
      God påske

    22. Ååå gratulere så mye! Så bra at dere fant tilbake til hverandre 🙂 Har selv ei lita ei på 6 måneder og ser hvor godt det er å være sammen med barnefaren. Ha en kjempefin påske!

    23. Når du la det ut på my story på Snapchat så tenkte eg “endelig er dei sammen igjen” og rett etter går eg inn på bloggen og der står det “eg og Fredrik er kjæresta igjen” ææææ! No blei er kjempe glad! 😀 gratulerer til dokke begge! <3 eg viste dinna dagen ville komme! 🙂 God påske og ta godt vare på kvarandre <3

    24. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ENDELIG, SÅÅÅ GLAD PÅ DERES VEGNE. DERE MÅ HA MASSE LYKKE TIL VIDERE, HAHA, SKAL FEIRE MED LITT KAKE OG GODT, FOR DERES SKYLD. KJEMPEGLAD! Herlig. .Haha håper jeg ikke høres idiotisk ut, fordi jeg gjentar meg så mye:)
      Jeg er så glad at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre ! God påske Jessica

    25. Gratulerer så mAsse 🙂 all hell og lykke <3 vil bare si som ung 3barns mamma selv at det står stor respekt av dere å hvor voksent dere har håndtert denne situasjonen. Dere er virkelig et godt forbilde først og fremst for sønnen deres men også for unge foreldre 🙂 med hånda på hjertet , dette ble jeg oppriktig glad for å lese 🙂 god påske , skjønne familien <3 klem!

    26. Bra at dere fant tilbake til hverandre, forholdet blir nok sterkere nå som dere har kjempet dere gjennom dette.
      Greit å ha noen å dele ansvaret med når du skal begynne på utdanning til høsten.
      Kos dere i påsken.

    27. Hei, fulgt deg en stund og dette var hyggelig lesning:) jeg og min mann ble sammen som fjortiser og har en sønn på snart 19:)lykke til og igjen gratulerer❤️

    28. Til anonym her over: hvordan kan du, ved kun å være en bloggleser, ha rett til å se bilder av Jessica sånn og sånn? Det er vel helt og holdent opp til henne å velge hvilke bilder hun vil legge ut, uavhengig av graviditet og ikke. Hun trenger verken bekrefte eller avkrefte noe som helst for det har vel da vi ingenting med. Herlighet for en nysgjerrig verden vi lever i.
      Gratulerer så mye Jessica – så glad det ordnet seg 💛 Håper virkelig han gjør deg lykkelig fordi det fortjener du. Man skal aldri “settle” for noe som ikke er 100% bra. Det vet jeg av egen erfaring ☺️

    29. Anonym: Leo skal i barnehagen, så det er egentlig totalt irrelevant. Selvfølgelig blir jeg ikke sammen med noen for at de skal passe barnet mitt mens jeg er på skole? Fredrik har en jobb han må gå på, og Leo har allerede begynt o barnehagen når jeg skal begynne på skolen 🙂

    30. Uffda, ser at kommentaren min kan være litt misvisende. Jeg skrev at det kan være greit å ha noen å del ansvaret med, men jeg tror ikke et sekund at de ble sammen igjen av den grunn. Jeg regner da med at de ble sammen igjen fordi de er glad i hverandre og ser at de kan ha en fremtid sammen, de er en fin liten familie.
      Jeg har fulgt bloggen lenge og vet at Leo skal i barnehage når mammaen begynner på skole til høsten.
      At jeg skrev at det kunne være greit å ha noen å dele ansvaret med var rett og slett fordi jeg vet hvor tøft der kan være å gå på skole og ha barn samtidig. Skolearbeid på ettermiddagen, lesing til prøver osv… Selvsagt hadde hun fint klart det alene, hun er ei flink mamma.
      Nå håper jeg forklaringen min på innlegget stopper evt spekulasjoner. Håper Jessica skjønte hva jeg mente.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg