JEG VIL AT DERE SKAL VITE..

Det jeg synes er aller vanskeligst med å skrive blogg er å sørge for at ting jeg skriver ikke blir vridd og vendt på og misforstått. Husk at når jeg skriver innleggene mine får jeg ikke bestemt hvordan dere skal tolke det jeg skriver, men kun hvordan jeg kan formulere meg på best mulig og mest forståelig måte. Oftest går det jo bra, men tydeligvis ikke alltid.

Jeg har aldri, aldri ment at jeg er en slags Gud som vet og kan alt. Jeg er simpelthen «bare» en 17 år gammel mamma som prøver å gjøre så godt hun bare kan. Jeg har aldri trodd selv at jeg vet alt best, for det gjør jeg ikke. Og jeg vet at mine erfaringer ikke kan måle seg med livserfaringene til en 40 åring. Men det betyr ikke at jeg ikke kan ha opplevd mye likevel.


Det siste jeg vil i hele verden er at noen skal sitte med et inntrykk av at jeg er noe annet enn en mamma som prøver å gjøre sitt aller beste, selv om hun er 17 år. Jeg tror ikke at jeg vet noe bedre enn noen andre, jeg tror ikke jeg vet og kan alt, og jeg tror defintivt ikke at jeg har en hel haug av livserfaring – for det har jeg ikke. Jeg er bare et helt vanlig menneske som skriver til dere fra en pc i Larvik, som lever et liv og har en hverdag med familien min akkurat som dere også kanskje har, som en helt “vanlig” mamma, og det eneste jeg vil er å gjøre alt jeg kan for at sønnen min skal ha det bra, hele tiden ♥

7 kommentarer
    1. All respekt til deg, Jessica!
      Du er en fantastisk god mamma for Leo, det kan tilogmed jeg se. Du er min “Ukens blogg”, som blir postet på søndag, fordi jeg mener at du fortjener alt godt! Det å bli gravid som 16 år er vanskelig nok i seg selv, men du tok ansvar og valgte å beholde ungen, for å så gjøre ditt beste for at Leo skal ha det bra! Og det er det lett å se at han har! Drit nå i hva andre mener. DU er en fantastisk god mamma, og det står til ære for! Jeg ønsker deg og familien din en riktig fin påske! <3

    2. Jeg synes du klarer deg utmerket jeg. Ikke legg så mye i det som kommer av negativt oppgulp, de kommer til å vende det du skriver om til noe negativt uansett. Du er uten tvil en ekspert og en som vet alt, du er jo en mamma, og de vet alt og kan best når det gjelder sitt barn. Jeg er og en “ekspert”, det har jeg vært siden jeg var 23. Stol på dine instinkter, de er ikke aldersstyrt. Og stol på at de som er “litt eldre” synes at du klarer deg helt utmerket og gjør alt helt riktig!

    3. Jeg har bare lyst til og gi deg en stor klem <3 jeg er ny leser, begynte og lese bloggen din for få dager siden, og jeg beundrer deg, fikk bare lyst til og si det 🙂 <3
      // Benedicte

    4. Vekdig bra skrevet! Men du er nok ikke “bare en helt vanlig mamma”, du er en helt fantastisk mor syns jeg, i tillegg til at du er flinkere til å snakke for deg enn alle 17-åringer jeg vet av til sammen! Nydelig bilde av dere forresten <3

    5. Du vet kanskje ikke alt, og har kanskje ikke mangemange år med livserfaring. Men du lærer gjennom livet, og du kjenner barnet ditt inn og ut. Bedre enn noen annen. Du er en mamma. Ingen annen enn en mamma selv kan forstå hvordan det er og valgene man tar deretter. Enten du er mamma som 17 eller 40 åring. Du hadde tatt de samme valgene for ditt barn, fordi du elsker barnet ditt 🙂 ord fra en mamma til en annen. Er 22 år, så har ikke en hel haug av livserfaring selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg