DENNE UKENS…

FOR en uke det har vært! Den siste uken har vært utfordrende, fin, og overraskende. Alt på samme tid. Det har vært morsomt, spennende og samtidig litt skummelt å åpne meg så mye som jeg har den siste uken, men jeg er veldig fornøyd med hvordan jeg har klart å legge frem ting her på bloggen!

UKENS MEST LESTE BLOGGINNLEGG:


Her var det hvert fall ingen tvil. nærmere 40 000 norske unike leste blogginnlegget mitt om at jeg var gravid igjen. Det har over 60 000 sidevisninger og uendelig mange fine kommentarer. Så mange fine at jeg har fått spørsmål om jeg har slettet noen negative – og det har jeg faktisk ikke gjort. Jeg har bare fantastiske lesere ♥

BESTE INNKJØP:

Jeg glemte faktisk å fortelle dere akkurat dette! Jeg viste dere jo de to første bodyene jeg kjøpte til den lille i magen denne uken, men det jeg ikke fortalte er at den ene bodyen jeg kjøpte faktisk er helt den samme bodyen som vi kjøpte aller først til Leo også, så det var faktisk litt koselig ♥ Når jeg så at de fortsatt hadde den på KappAhl og kom på at det var den jeg kjøpte først til Leo også, så måtte den bare med! Derfor må det bli ukens beste innkjøp!


HØYDEPUNKT:

At jeg har gått inn i mitt andre trimester i svangerskapet og all fin respons på alt jeg har lagt ut denne uken på bloggen! I tillegg til en koselig familieuke med mange gode øyeblikk sammen ♥

CRAVING:

Sjokolademelk (Har faktisk klart å begrense inntaket med sjokolademelken, riktig nok!) og fryst vaniljeyoughurt! – Det høres kanskje ikke så godt ut men det smaker helt nydelig, og demper søtsuget etter iskrem litt.



Ønsker dere alle en flott søndag!

10 kommentarer
    1. Hva heter gråfargen dere har på veggene?☺ holder på å pusse opp og dette er akkurat den fargen jeg er på jakt etter😀

    2. Hvis du putter skjeen i yoghurten før du putter den i fryseren, kan du spise den som pinneis! Mye smartere enn å spise den med skje etter at den har fryst. Bare skyll den i litt varmt vann – og på null komma niks er den løsnet fra yoghurtboksen!

    3. Hva syns du om at mammatilmichelle lurer leserne sine med teite overskrifter som er villedende? Feks nå skrev ho at de får to nye små, men så var det om morens valper. Jeg syns det er ganske tragisk.
      Og så ønsker jeg meg gjerne et innlegg om ting man trenger når man venter barn 🙂 ikke bare seng og vogn, men småting som gjør hverdagen lettere 🙂

    4. Starter ikke andre trimester i uke 14 da? 🙂 Bare lurer, da jeg er gravid selv og på den appen jeg bruker står det at andre trimester starter 14+0 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg