FLEIP ELLER FAKTA?

Hei dere! I dag fant jeg noe supermorsomt på bloggen til Marthe Borge (Som noen av dere tipset meg om, forresten! Tusen takk, utrolig fin blogg!) og tenkte at dette måtte jeg bare prøve å ha med mine lesere også. All cred for ideen går altså til henne!

Dette er altså en type leserquiz, så kan vi se hvor godt dere kjenner meg. Jeg kommer med 10 ulike påstander, hvor fem av dem er fleip og 5 av dem er fakta – Og så kan dere gjette i kommentarfeltet hvilke som er fakta, og hvilke som bare er oppspinn.

Påstand nummer 1:

Jeg har tatt en abort tidligere da jeg var 15 år gammel.

Påstand nummer 2: 

Jeg spiser ikke svinekjøtt og har ikke gjort det på 4 år. 

Bilde fra sommeren 2015 

Påstand nummer 3: 

Når jeg var omtrent 13 år var jeg mildt sagt ute å kjøre (bokstavelig talt) og fant ut at min daværende venninne og jeg skulle sitte på med noen eldre gutter som jeg kjente, dette var midt på natten. Det jeg ikke visste var at mamma og pappa hadde funnet ut dette, og når de skulle kjøre oss hjem til venninnen min på svarte natten løp foreldrene mine frem til dem for å så skjelle dem ut for at de lot oss sitte på.

Påstand nummer 4: 

I åttende klasse skulket jeg skolen en del for å dra på Burger king med vennene mine istedenfor.

Påstand nummer 5:

Fredrik var og er min første ordentlige kjæreste!

Påstand nummer 6:

Noe av det beste jeg får er tunfisk på boks og jeg kunne spist det hver eneste dag fordi jeg synes det er så utrolig godt!

Påstand nummer 7: 

Jeg tok en tatovering i nakken på et ganske skummelt og utrygt tatoveringsstudio året før jeg fylte 16 og jeg angrer og har angret hver bidige dag siden jeg gjorde det.

Påstand nummer 8:

Jeg fikk karakteren 3 svak på tentamen i norsk i 9’ende klasse på ungdomsskolen, og synes selv at karakteren var ufortjent dårlig. Læreren mente jeg slet med rettskrivning.

Påstand nummer 9:

Jeg var ute og festet med venner og kjente hver eneste helg før jeg fikk barn, og det gikk aldri en helg uten fest.

Påstand nummer 10:

Når jeg gikk på ungdomsskolen ble jeg utvist 1 dag fra skolen fordi jeg lagde så mye støy i klasserommet og ikke gjorde som jeg skulle. Mamma og pappa var ikke særlig fornøyde med det.

Okei! Dette blir gøy, gleder meg til å se om det er noen av dere som får alt rett. Jeg kommer selvfølgelig med et blogginnlegg hvor jeg forteller dere hvilke 5 ting som er fakta, og hvilke 5 som er fleip.

Klem!

39 kommentarer

Siste innlegg