JEG AVSLØRER KJØNNET PÅ BABYEN I MAGEN!

Vi hadde time til ultralyd klokken halv fire, og kom inn ca kvart på fire. Han som skulle foreta ultralydundersøkelsen spurte hva vi trodde det var, og jeg sa jeg var sikker på at det var ei jente!

Han får fylt inn hvor langt jeg var på vei i skjemaet sitt, og så setter vi endelig i gang. SÅ spente!

Og så ligger babyen helt feil til, så han som gjør ultralyden på meg sjekker at alt ellers er som det skal. Babyen er helt perfekt, og har ingen avvik – Heldigvis. Bare det i seg selv var en seier for meg. Da hadde ønsket mitt blitt oppfylt, vi ventet nemlig en helt frisk og perfekt baby ♥


Og så utbryter han. “MEN: Dette er INGEN jente, for å si det sånn” Og jeg skvatt skikkelig til! Fredrik og jeg ser på hverandre. Jeg var jo helt sikker på at dette var en liten jente! Fredrik sier bare “Jeg VISSTE det!” 

Leo får altså en liten lillebror i oktober, og vi er så heldige å få enda en perfekt liten gutt i familien vår ♥

SOM jeg gleder meg!

82 kommentarer
    1. Har venta spent på dette innlegget i dag altså. Gratulerer så mye med gutt nummer to. De kommer til å få så utrolig mye glede av hverandre. Store klemmer til deg of den lille familien din.

    2. Anonym: Haha, så hyggelig å høre at du har vært så spent! Tusen takk <3 Det tror virkelig jeg også, at de kommer til å få et veldig nært bånd!

      Store klemmer tilbake!

    3. Åh så koselig! Jeg har 2 nydelige gutter selv, og det er utrolig fint<3 Tenk så mye glede de får av hverandre! Storebror og lillebror <3 Er så glad på deres vegne at dere venter en frisk og fin liten gutt. Gratulerer så mye <3

    4. Åååh gratulerer!!!<3 det blir helt sikkert kjempegøy med to rampete gutter etterhvert! Kjempefint å høre at alt var bra med lillegutt!:)

    5. Gratulerer med en liten lillebror i magen 💙 jeg har også to gutter, storebror Matheo som kom stille til verden og lillebror Oliver som kom nesten ett år etterpå! Føler nestemann også blir gutt, når den tid kommer! Føler jeg er en guttemamma. Nyt graviditeten 💙

    6. Gratulerer så masse ! 🙂 er selv 15+5 idag 🙂 har gutt fra før 🙂 venter i spenning på hva nr 2 blir 🙂

    7. Så koselig at du deler dette me oss leserne så fort! Vi føler oss veldig “inkludert”, lykke til vidre og gratulere me enda en gutt 🙂

    8. Jeg var sikker på at jeg skulle få gutt, mens samboeren sa helt siden jeg ble gravid at det ble jente, og når vi var på ul i uke 32 skjulte det seg en liten prinsesse 🙂 og nå har vi en frisk jente på 6 mnd<3 lykke til vidre og gratulerer med enda en gutt :-)<3

    9. Gratulerer så mye Jessica! To fine, velskapte gutter ❤️ Kommer du til å kalle han får Oscar eller Oskar da? Med C eller K?😀

    10. Gratulere så mye til dåkk alle 3, me tok visst feil!.. Men heldigvis en frisk baby<3 glede meg masse til i sommer å selvfølgelig følge dåkk videre<3

    11. Hei!
      Jeg kommentere nesten aldri på blogger, men nå vil jeg si noe. Du fortalte igår at du skulle få vite kjønnet idag og du fortalte det også med engang og du brukte det ikke som en måte å få flere lesere og det er nettopp derfor jeg leser bloggen din. Du er en flink og åpen blogger! lykke til videre, heier på deg <3

    12. Ååh har ventet i hele dag på dette innlegget! Heldige Leo som får seg en lekekamerat! Og heldige deg med tre flotte gutter❤️

    13. Gratulere med gutten din og masse lykke til framover! <3 Husk å ta vare på deg og ikke stresse 😉 Klem <3

    14. Gratulerer så masse, så koselig og godt at alt er som det skal 💙 Ingen avvik eller noe!
      Venter mitt første barn i september, og på ultralyden fikk vi vite at det var en liten jente 🙂 Vi som trodde det var gutt begge to, hadde visst feil begge to🙊
      Har et spørsmål, den appen Baby pics – er den verdt å kjøpe? Så du anbefalte den i ett blogginnlegg for ikke så lenge siden. Men er det sånn at man må kjøpe mange “pakker” i appen? 🙂
      Men masse lykke til med graviditeten. Gleder meg til å følge deg!

    15. Så flott! TO gutter er helt fantastisk, de har så mye glede av hverandre. Har to gutter selv med 21 mnd imellom, og det kunne ikke vært bedre 🙂

    16. Gratulerer så mye, Jessica! Det blir spennende å følge graviditeten din. Jeg venter selv en liten gutt i oktober💙

    17. Alle: Herregud så mange koselige gratulasjoner! Tusen takk – alle sammen! Jeg verdsetter det virkelig, utrolig hyggelig <3

      Vi gleder oss ufattelig mye til å hilse på lillebror <3

    18. Å herregud så stas!!
      Gratulerer så mye til deg, Leo og Fredrik, tenk at Leo skal bli storebror.
      Det aller kuleste er at jeg fikk faktisk min sønn 23.03.2015 akkurat som Leo, og nå sitter jeg med enda en liten prins i magen som kommer mot slutten av oktober. Du og jeg er jo i akkurat samme situasjon som jeg kan kalle det. Jeg ble faktisk utrolig glad da jeg fikk vite at du også var gravid og det også med en prins. Jeg og min samboer fikk vite igår at det var en gutt som gjemte seg i magen. Jeg er utrolig glad på dine vegne og gleder meg utrolig masse til og følge deg gjennom svangerskapet! Lykke til videre Jessica, stå på!❤️❤️❤️

    19. Karoline: Er så spent og glad <3 Gleder oss stort til å få møte lillebror, og er veldig spente på hvordan han er og hvordan Leo kommer til å være som storebror <3

      Nei! SÅ gøy da, herregud! Og SÅ tilfeldig 😀 Da får vi jo to gutter født i samme måned, og til og med de eldste født samme dag!

      Gratulerer så masse med din prins på vei også da! Blir nok helt fantastisk <3

      Det gleder meg å høre at du gleder deg til å følge bloggen min videre! Klem fra meg <3

    20. Å gratulerer så masse dere tre❤️
      Jeg har en sønn som fyller 2 år i oktober som heter Oscar og venter enda en liten prins i Mars som skal få navnet Leander❤️

    21. Ååå, så koselig 💙❤️ En liten lillebror for Leo ☺️ Gratulerer !! Blir gøy å følge deg videre ☺️

    22. Gratulerer, Jessica og Fredrik💜👌🏻 Den lille nye gutten som skal komme blir nok like fin og søt som det Leo er. Leo er så utrolig skjønn😍💙 Forresten: Jeg har selv en kanin som heter Leo.
      Utrolig fint å høre at du fikk høre av han som sjekket deg at alt var bra med den lille babyen. Du kommer til å bli ei helt fantastisk tobarnsmor,
      når den lille nye gutten kommer👣👶🏼

    23. Gratulerer med en liten perfekt gutt i magen💙 Gleder meg til å følge deg og den lille fine familien din videre!

    24. Hurra, gratulerer så mye!!! 😘😘 Nå blir det FIFA og “ICE Roald truckers” i årene framover. Hilsen eneste høna i haneflokken. Gled deg!!!!! 😀

    25. Gratulerer så mye Jessica!!!
      Jeg venter to prinser i oktober, nemlig tvillinger.
      Ene skal hete Leo og andre blir faktisk Loen!!
      Har en datter som er fylte 5 år 24. Mars som heter Lea!
      Men jeg lurte på om alle navnene passer sammen?
      Trenger hjelp har du andre forslag?
      Lykke til!

    26. Gratulerer så mye med nummer to:) to gutter som er såpass tett blir helt fantastisk! Tenk så mye herlige fanterier de skal finne på når de blir større:D har følt bloggen din lenge så tenkte det var på tide å gratulere dere alle tre(fire)<3

    27. Gratulerer med ein frisk og fin sønn til =) Så godt alt viste seg å vere bra på ultralyden – det gjer godt 😉 Da var det godt dykk fant eit guttenamn til da, likevel :p
      Anne : Lea, Leo og Leon ville eg hatt i staden, men det er opptil familienamnene osv også det om dykk har slike tradisjonar 😉 Om dei ikkje begynner på samme bokstav så vil dei passe saman uansett på ein eller annan måte 😉

    28. Å gud hvor lenge jeg har ventet, har vært like spent hver gang jeg kom inn på bloggen ❤️ Gratulerer så mye med den lille gutten ❤️ Er så utrulig spent på deres vegne, så gøy 💓 Gleder meg veldig til å være med å følge med på oppdateringer gjennom denne gravidteten ❤️❤️ Huff så utrulig glad jeg ble av dette innlegge ☺️💜 Yaay 💞💞

    29. Åå følger med på bloggen din heletiden. Du er en fantastisk mor og det kommer du fortsatt til å være for to stykker bare enda bedre og to som får en så fantastisk noe som deg 🙂 blir godt tatt i vare på masse lykke til videre 🙂

    30. Gratulerer så utrolig mye!!! <3
      Jeg venter en liten jente i august. Vi var nesten bombesikker på at det var en gutt jeg hadde i magen, både familien min og partneren min isn familie var helt sikker. Noen ganger stemmer ikke magefølelsen våres, haha 🙂

    31. Gratulerer!! To gutter. Har nettopp fått det selv og elsker å være guttemamma. Gleder meg til minste er større og guttene kan leke/herje sammen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg