EN LITEN OPPDATERING!

Hei fra sofaen. Her har jeg ligget i dag, og nå har akkurat mannet meg opp til å ordne meg litt og få på meg anstendige klær! Fredrik har langhelg nå og det føles ufattelig bra. Søsteren min og moren min kom hit fra Gjøvik og kom frem for omtrentlig 20 minutter siden, så vi har akkurat blitt overøst med gaver til både Leo, Fredrik, meg, og den lille i magen ♥ Kjempekoselig!

Jeg tenkte bare å oppdatere dere litt kort før jeg drar ut på litt handling med familien min! Jeg må prøve å holde ut til i morgen når vi (forhåpentligvis) får vite kjønnet med å kaste meg over nyfødtavdeling og handle klær til den lille da. Haha!


Håper dere har hatt en super onsdag hittil, så snakkes vi litt senere! 

6 kommentarer
    1. Leo er så søt 💙 Blir spennende å finne ut kjønnet på den lille ❤️ Håper du har hatt en fin dag 🙂

    2. Du burde legge ut noe på gravid uke for uke på youtube! Hadde vært kjempegøy å oppleve deg live 🙂

    3. Gleder meg så mye på deres vegne til å vite kjønnet! 😍 Håper du deler det med oss😉 Ha en fin torsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg