DET FØRSTE MØTET MED LILLEBROR

Hei alle sammen!

Nå har vi prøvd å fordøye alt som har skjedd i dag, og sitter begge to (tre, Leo sover) i sofaen og har feiret med deilig taco! Jeg har lest gjennom papirene vi fikk om og om igjen for å prøve å få det til å gå opp for meg, men det har nok ikke gjort det helt enda. Sitter likevel igjen med en fantastisk følelse, og jeg gleder meg sååå mye til å hilse på lillebror – men jeg føler meg enda veldig tålmodig og det gjør ingenting at han skal være der inne noen måneder til ♥

På ultralyden i dag så vi at gutten vår sprellet og herjet der inne, og vi fikk med et bilde i 3D som jeg synes var ganske fint – tross hvor tidlig det egentlig er enda å ta slike bilder. De små kan jo se ganske “småskumle” ut der inne når de er så tynne og små som de er på det stadiet jeg er nå i graviditeten, når man ser dem i 3D! Jeg husker til og med at jeg fikk beskjed fra en jordmor sist svangerskap når jeg var på 3D ultralyd i svangerskapsuke 23 med Leo at det enda var litt tidlig for ordentlige fine 3D bilder av babyen!

Det første ordentlige bildet tatt av bitte-lille bror. 16 uker og 3 dager på vei, med omtrent 24 uker igjen til termindatoen ♥ (Man ser ikke bildet så godt på mobil fordi det blir veldig lite da – ser alt mye mer synlig på en større skjerm!) 

Gleder meg veldig til å dra på 3D ultralyd senere i svangerskapet for å se om han ligner på storebroren sin, for det har vi nemlig en sterk mistanke om at han kommer til å gjøre! ♥


Og så må jeg jo bare få takke for alle gratulasjoner vi har fått! Det betyr veldig mye for oss, tusen takk!

Klem

17 kommentarer
    1. Åååh jeg er så glad på deres vegne! De to guttene deres kommer til å få så mye glede av hverandre! 💙 Fikk faktisk helt tårer da jeg kom til setningen “Leo skal få en lillebror” i det forrige innlegget ditt – gleder meg masse til å følge dere videre i svangerskapet!
      Stå på!

    2. Hedda: Åh, dette var så hyggelig å lese!! Så koselig å høre altså <3 Jeg fikk faktisk nesten helt tårer i øynene når jeg skrev det også, hehe!

      Herlig å høre at du gleder deg til å følge oss videre! Klem fra meg!

    3. Gratulerer så mye igjen💙 💙 Venter en liten selv, bare i september 🙂
      Jeg lurte på en ting, du skrev et blogginnlegg angående baby apper, og anbefalte en app som heter Baby pics – det jeg lurer på, er den verdt pengene? Og i selve appen må man kjøpe mange forskjellige “pakker” for å bruke alle funksjonene? 🙉

    4. Andrea: Hei Andrea, og tusen takk! (Beklager om jeg ikke svarte på den forrige kommentaren din, har vært litt vanskelig å få svart alle på en ordentlig måte <3)

      Ja, den er jo egentlig litt dyr! Men hvis man har 50 kroner til overs og liker de effektene man har sett at jeg har brukt (Det er veeldig mange flere enn de jeg har brukt altså!), så ville jeg kjøpt den! Liker utrolig godt de forskjellige tekstene man kan legge til. Men samtidig er det litt vanskelig for meg å si om dere kommer til å føle den er verdt pengene, men jeg har ikke angret i hvert fall! 😀 (Men så er jeg veldig glad i sånt da, haha!)

      Klem

    5. Åå gratulerer så mye!! <3 det blir nok kjekt for Leo å få en lillebror å herje med når han blir større 🙂 <3

    6. Nei ikke tenk på det, skjønner deg veldig godt <3
      Åja okei, tusen takk for svar 🙂 Tror jeg må kjøpe den appen jeg altså! Har likt alle de effektene du har brukt og hvis det er veldig mange flere - så må jeg bare kjøpe den 🙊 Er veldig glad i sånne apper! Og siden dette er mitt første svangerskap - så er alt så nytt og spennende.
      Tusen hjertelig takk for svar 💙 Og lykke til videre med graviditeten! Gleder meg til å følge deg 😃

    7. Anonym: Hei! Det gjør jeg så fort jeg har tid til å lære meg å tekste videoene først! Fikk beskjed om at jeg har noen døve lesere, og siden jeg skal svare på video vil jeg gjerne at de også skal få med seg svarene – så jeg må bare ha litt ekstra tid her en dag til å lære meg det før jeg spiller inn svarene på video <3 Vet ikke eksakt når det blir, men skal gjøre alt jeg kan for at dere ikke skal vente for lenge!

      Klem

    8. Anonym: Ja, ikke sant!! Jeg var på siste 3D ultralyd i uke 31 sist, og det var helt perfekt tidspunkt! SÅ fine og tydelige bilder, man så trekkene i ansiktet kjempegodt.

      Utrolig gøy da!

    9. Gratulerer så mye med en lillebror! Leo og den vesle kommer nok til å ha veldig mye glede av hverandre med tanke på at det bare er knappe året mellom de 🙂 Blir spennende å se hvor like de blir 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg