TIL DET NYE FAMILIEMEDLEMMET

“Men Jessica!” Utbryter Fredrik før han plukker opp de små bodyene jeg har kjøpt i dag som ligger borte på bordet vårt.

“Nå har du kjøpt ALT for små klær, dette kommer jo ikke til å passe ham!”

Fredrik ser oppgitt bort på meg, og jeg ser på hele han at han er dønn seriøs og skikkelig skuffet.

Jeg må nesten avbryte han i den store frustrasjonen hans for å fortelle ham at…

“Eh… Fredrik? Det er størrelse 3 måneder..”

Haha, måtte faktisk vise han merkelappen og hele pakka ♥

17 kommentarer
    1. Det er så koselig at dere kommer til å få en liten gutt igjen, har dere tenkt til å bruke endel av gamle klærne/ tingene til Leo, eller skal dere kjøpe alt nytt?
      Klem <3

    2. Det blir fort glemt hvor liten de en gang har vært, hehe.
      Hvor er det plagget med kanin fra? Supersøt!

    3. Det er klart de har en del etter storebror, men alle vil vel om de har mulighet for det, kjøpe noe nytt til den nye også?
      Koselig å følge bloggen din😊

    4. Kristine: Som h*n over her sier har vi noe etter Leo ja, men husk at jeg ga vekk mye etter Leo til de som ikke hadde råd til klær selv til barna sine. (Hvis du husker det blogginnlegg hvor jeg søkte etter mødre som ikke hadde så god råd, for å gi dem klær og barneting?) Så derfor må jeg kjøpe en del nytt uansett, men det gjør meg ingenting! Noe etter Leo har vi selvfølgelig tatt vare på 🙂

    5. Mari: Haha, ja! Det gjør det virkelig 🙂

      Det er fra en liten butikk her i Larvik som heter Nordmandbo, jeg så på merket på kaninbodyen nå men tror kanskje klærne er importert fra utlandet og ikke har noe merke, for det står bare størrelse, hvilket stoff det er/hva det er laget av, og “made in portugal” haha! 🙂

      Klem

    6. God morgen Jessica!
      Så nydelig klær til lille Oscar han blir nok veldig veldig skjønn i de klærene,og koselig navn dere har gitt til gutt nummer 2 🙂
      Lykke til med alt i livet ønsker dere alt det beste for dere alle 3
      Kjekt med en bloggoppdatering så fortest mulig her på bloggen, heheh siden eg er innom bloggen din tidlig om dagene her

    7. Har du vært ute i går til i dag, om ikke kan du fortelle hvorfor og litt rundt dine tanker om det? Det er jo ikke slik at du bare kan dra ut når du vill, fordi det ville jo ha vært ansvarsløst til slutt ang barn og slikt. Det er bare det at jeg lurer litt på om du har gjort det og hvordan det er osv :)?
      Du kan jo drikke deg drita full, men det er også litt feil.. og synes du ikke du sløser litt bort med å ikke kunne dra ut å feste og kose deg vilt med venner?

    8. fint svar 🙂 kan du skrive et innlegg en gang om hvordan det føles og ikke kunne feste like mye og ofte osv

    9. Anonym: Nei, overhode ikke 🙂 Jeg har hatt min ungdomstid og startet tidlig med festing før jeg ble gravid med Leo. Alt for tidlig startet jeg, egentlig. Livet med barn er så mye mer givende enn det fest noen gang kommer til å bli.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg