INSPIRASJON TIL BABYROM

For tiden drømmer jeg meg bort på pinterest med inspirasjon til babyhjørnet vi skal skape her hjemme til lille Oscar. Som dere vet har vi kun to soverom her hjemme i leiligheten, foreløpig ett til Leo og ett til Fredrik og meg, så vi får se hvordan vi gjør det etter hvert – Men lillebror skal jo sove her hos oss de første månedene, og vi skal ordne et fantastisk koselig hjørne til ham med seng og det hele ute i den store stuen vår. Tror det blir råflott!

I den anledning tenkte jeg å dele noen av inspirasjonsbildene jeg har funnet med dere! Jeg tror nok ikke jeg kommer til å begynne å sette i gang med innkjøp og det hele før til slutten av sommeren, men jeg har begynt å planlegge allerede og jeg elsker å innrede og være kreativ – så dette må jo bare bli bra ♥



Kilde her, her, og her. 


Kilde her og her.


Kilde her og her.
Blir utrolig morsomt, og gleder meg til å se selv hvordan det blir når det er ferdig, og ikke minst: Dele det med dere.

God klem herfra! ♥

5 kommentarer
    1. Skal den lille gutten hete Oscar ? 🙂
      Jeg fikk en gutt i desember som heter Oscar. Fineste navnet som finnes, spør du meg ♡

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg