VI GLEDER OSS!

Det er 10 dager igjen til 17-mai, og her hjemme er vi virkelig i rute med all planleggingen. I år gleder jeg meg helt sinnssykt til 17-mai, det første året med feiring når Leo faktisk er «med»! I fjor lå han i grunn bare og sov gjennom hele 17-mai toget, og mye gjennom dagen ellers også (Hvem kan vel egentlig forvente noe annet, han var jo faktisk ikke mer enn nesten 2 måneder gammel) – Så i år gleder vi oss til å gå rundt med ham og kikke på togene, spise masse iskrem, og bare storkose oss med feiringen og (forhåpentligvis) fint vær.

Vi skal ha et vennepar her hos oss til brunch på formiddagen, og det gleder vi oss også veldig til. I tillegg til all maten skal jeg prøve å lage en skikkelig 17-mai kake, men vi får se hvordan det går. Jeg har prøvd å lage boller tidligere og det ble virkelig ikke boller. Fredrik prøver fortsatt å overbevise seg selv om at de var gode, men det vet vi begge at de ikke ble. De ble helt grusomme og lignet på alt annet enn boller, hehe! Jeg føler meg flink til å lage mat, men bake-delen er jeg litt mer usikker på. Det finner vi fort nok ut av, prøve skal jeg i hvert fall!

Ellers har vi ikke store planene enda, men det kan jo fort forandre seg ettersom det er 10 dager igjen til den store dagen!





Det blir uansett en fryktelig koselig dag og jeg ser virkelig frem til å tilbringe masse tid med familien min, pynte spisebordet vårt, og kose oss med god mat og hverandre ♥ Tenk, neste 17-mai kommer det til å være to små gutter som bor her hjemme og som vi skal tilbringe dagen med! Det gleder jeg meg om mulig enda mer til!

5 kommentarer
    1. Så fint innlegg. Håper dere får en super 17. Mai. Leo kommer nok til å storkose seg! Rart å tenke på for dere at neste år så feirer dere 17. Mai med 2 små gutter, akkurat som vi gjør i år 🙂 Vi gleder oss også. Klem

    2. Det irriterer meg at du ikke skriver 17. mai riktig, det skrives 17. mai, ikke 17-mai. Haha, ellers elsker jeg bloggen din, ha en fin dag!

    3. Marianne: Tusen takk for det! Det håper og tror virkelig vi også. Det er kjemperart og føles i grunn ganske fjernt, men jo mer jeg tenker på det- jo mer gleder jeg meg <3

      Nyt 17. mai i år med guttene dine, håper dagen blir storartet <3 Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg