VOGNEN TIL BABYEN VÅR!

I dag kom vognposen til lillemann, og jeg er med det klar for å vise dere den klargjorte vognen til det kommende nye familiemedlemmet vårt!

Vognen er en Emmaljunga mondial de luxe 2015-modell (Var helt ny når vi kjøpte den til Leo i februar 2015) og det er fortsatt den absolutte fineste vognen jeg vet om. Perfekt etter forholdene våre her vi bor, romslig, klassisk, og enkel. Den perfekte vognen for storebror de første levemånedene hans, og vi håper selvsagt at lillebror blir like fornøyd ♥


Det var veldig rart å skulle finne frem dyp-vognen igjen, men samtidig utrolig koselig. Enda koseligere er det å tenke på at Leo lå i vognen de første 5-6 månedene av livet hans, og at nå skal lillebror gjøre det samme.

I vognen har jeg laken i flanell på madrassen til vognen, kjempe mykt og deilig for de små. I tillegg har jeg vognposen over som er i 100% ull og er fòret med bomullstoff. Dundynen inne i vognposen kan tas ut, slik at vi kan bruke den utover sommeren også når vinteren er forbi. Ellers har jeg lammeskinn og dundyne utenom til den lille, som også kan brukes i vognen. Sammen med tepper i bomull og ull. Alt ligger her klart til ham!


Gleder meg til mange flotte turer og nye minner med denne vognen, denne gangen med en annen liten gutt som kommer til å være mye mindre enn Leo, men som kommer til å smelte mammaen sin akkurat like mye!

Ønsker dere alle en fantastisk helg ♥

19 kommentarer
    1. RisaRosa vognposer er så nydelige! Husker Caroline Berg Eriksen var innom jobben min da Nelia var ganske så ny her i verden, så fint med matchende pose (beige og brun i en Vanilla leatherette Emmaljunga) husker jeg synes posen var kjempe fin selvom jeg da ikke hadde barn. Noah holder seg nok god og varm i den 🙂
      Ha en fin kveld! 🙂

    2. Anonym: Det har du så rett i! Så utrolig fine, og samtidig så gode og varme. Gleder meg til den blir tatt i bruk, og har jo faktisk aldri hørt om noen som er misfornøyde med sin 🙂

      Åh, så herlig! Det hørtes ut som en skikkelig fin fargekombinasjon!

      Det håper vi at han gjør, ja <3 Ha en fin kveld du også!

    3. Så fin vogn!! 😀 Håper at formen din er bra, slik at du kan få en fin, avslappende helg sammen med Fredrik og Leo! Stoooooor klem! <3 <3

    4. Nydelig vogn og nydelig pose. Jeg har et spørsmål, og det er ikke kritikk, og jeg er heller ikke mammapoliti :)))
      Du sier st det er 100% ull, og jeg lurer på om den er foret med ull? Samtidig sier du at det er dun innii…. Jeg lurer på hvor er ullen – er det det grå utenpå?

    5. Så fin vogn og vognpose! Lille babyen kommer helt klart til å trives der. Masse lykke til med siste innspurt av svangerskapet. Nyt den siste tiden <3

    6. Så koselig å bruke samme vogn❤️ Og veldig fin vognpose💛 Men kanskje lurt å presisere at den er strikket i 100% ull, altså kun det som er strikket på utsiden er ull😊 Alltid ønsker meg den vognposen til mine barn😍

    7. Helene: Ikke sant <3 Er veldig glad jeg ikke solgte vognen, for å si det sånn!

      Hahaha, det har du fullstendig rett i, det er nok veldig lurt å presisere! Haha, var akkurat innom informasjonssiden til den aktuelle vognposen på risarosa.no, og så at jeg hadde plukket opp feil informasjon, gikk nok litt fort når jeg skrev blogginnnlegget <3

      God helg!

    8. Anonym: Så hyggelig å høre at du synes det <3 Ja, det håper vi inderlig at han vil gjøre 🙂

      Tusen takk, skal virkelig nyte den så godt jeg bare kan! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg